måndag 2 november 2009

MÅNDAG 2 NOVEMBER 2009




Hejsan alla sötisar!Ja idag har jag sovit som en stock har inte hört varken klockor eller änglar,Blev väckt av Älsklingen vid 10 tiden att det var kaffe.Åhhh jag älskar ju av att bli väckt så.Idag har jag inte kännt mej riktigt okey.Har ont i kroppen och fryser.Jag vill inte bli sjuk.Men jag har tagit det lugnt idag .Ja idag har det varit tomt och tyst här .Änglarna började skolan idag efter höstlovet.Har varit på bloggen läst inredningstigningar och druckit varm gott te.Ja mej går det ingen nöd på .Har bäddat ner mej så gott här i min soffa.Ska flirta lite med den stora ängeln om han kan fixa middag.Tjejen är på måndagsklubben och killen hos kompis.Sedan blir det väl lite gott te med Älsklingen ska ju bara kolla på kanal 5 kl 20:00 programmet från Ullareds och GEKÅS börjar ju då.Se om man känner igen sig.Ha en härlig måndag alla GOA & GULLIGA STORA KRAMIZEN ~~~~RITA~~~~.

6 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Hej goa du!!!

Det låter som om du har haft en mysig dag trots ont i kroppen! Hoppas att du klarar dig från att bli sjuk!!

Tack för alla dina gullig kommentarer hos mig!!! De värmer gott i höstrusket!!
kram på dig!!

// Inredningsfrun

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej lilla mysgumman!

Men inte får du bli sjuk. Sitt ner i din gosiga soffa och kurera dig ordentligt, så kanske du slipper!

Många kramar från ett MÖRKT och regnigt Umeå :o(.....

Hälsningar från
Bagar-Måd

Kram

Hanna sa...

ha en bra kväll.
Krya på dig.
Kram
Hanna

Roses & Angels sa...

HEJ men du!! Jag känner mig också som du! Fryser och mår inte så bra! Krya på dig kram

Photo by Maria sa...

Hoppas du mår bättre nu..
Visst var det lite kul med Ullaredssåpan??

Ha nu en bra natt som jag hoppas du får sova gott..

Kram
Mia

Fresia sa...

Rita, hoppas verkligen inte att du blir sjuk!

Låter som att du haft en skön helg iaf, bra.

Ha en fortsatt bra vecka nu
kramen