tisdag 24 november 2009

TISDAG 24 NOVEMBER 2009




Hejsan alla peppakaksgummor!!!!!!!Vet ni att idag är det 29 dagar kvar till julafton.MYSIGT.Var och shoppa med goa svärmor igår.Jag blev så glad ,hon hade sett en ursöt svart tunika här i stan .men den var slut.Hon hittade den igår och blev så lycklig så.Nu har jag handlat klart till mina mindre änglar och Älsklingen.Ska bara handla till 17 åringen sedan är jag klar med det.Känns så skönt.Så kan man pyssla och fixa lite utan stress och jäkt.Tvättar julgardiner idag till köket.1000 tack alla gulliga &goa för grattis hälsnigar på min födelsedag.Jag blir så glad.Har gått här och små grejat sedan änglarna gått till skolan.Ska ta det lite lugnt idag är fortfarande yr i huvudet men ska till doktorn i morron ,känns bara så himla skönt för då får jag ju reda på vad det är!!!!!!!Älsklingens lillasyster tror jag har järnbrist.Vet inte får jag ju reda på imorron.HA NU EN MYSIG & SKÖN TISDAG ALLA SÖTISAR .NI BETYDER SÅ MYCKET ALLA UNDERBARA BLOGGISAR VARM KRAMIZ ♥♥♥ RITA♥♥♥

19 kommentarer:

Bittan sa...

Hej !
Va skönt att redan nästan ha handlat klart. Vi tar det smidigt i år ... Prinsen med sambo önskar sig hantverkshjälp så det är väl bara att slå in darlingen i julpapper så är de klara. Prinsessan kände sig som i min ålder igår sa hon,när hon kom på att hon önskade sig en upplevelse !!!!
Lätt fixat :-)

Ha en bra dag trots yrseln kram Bittan

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Sjuttsingen va du e duktigt , va skönt att ha det där paketletandet klart !
Strunta i julstädningen nu och koka bara en massa knäck istället ;-)
Hoppas du får ordning på yrslet !
Kram/Lotta

Patricia sa...

Oj, har du fyllt år...GRATTIS-KRAM!!!!.. =)

Usch jag har inte kommit igång med julklapps köpen, inte är det någon som vet vad de vill ha heller och det gör ju inte saken lättare. Jo yngsta sonen önskar sig en ny tjockare bäddmadrass...hur kul är det att få det i julklapp... ha ha.

Hoppas du får svar hos doktorn.

Kram Patricia

Patricia sa...

Oj, har du fyllt år...GRATTIS!!!

Inte har jag köpt några julklappar än...och inte vet ungarna vad de vill ha heller..suck! Jo yngstingen (18-år) önskar sig en tjockare bäddmadrass...hur kul julklapp är det.. ha ha.

Hoppas du får svar hos doktorn.
Kram Patricia

Anonym sa...

Så skönt att du snart är färdig med julklappsinköpet :) Jag har en hel del kvar men ska försöka att bli klar snart. Det är så underbart när alla klapparna är inhandlade och man bara kan ta det lugnt och njuta av december månad :)

Jag hoppas att det går bra hos läkaren och att de finner orsaken till din yrsel.

Kram Åsa

LjuvligtLantligt sa...

Låter som en helt underbar dag förutom det där med din yrsel...hoppas läkaren kommer fram till vad det är!

Kram Git

Älskade pion sa...

Hoppas att du får reda på varför du är så yr i huvudet. Är du redan färdig med dina paket,gött. Sköt om dig. Kramar Ulrika

Sari sa...

Oj, är du snart färdig med alla julklappar?!!! Vad skönt! Jag har knappt börjat.....
Inte kul att känna sig yr....
Ta det lugnt nu!
Kram Sari

Unknown sa...

Hej
Ser att du också försöker göra undan så att julen inte blir allt för stressig som många upplever den, för mig är den här perioden en njutning med pyssel och värme.
hoppas du får veta vad yrseln beror på.
kramar Catthie

gamla skolan sa...

Måste vara skönt att handlat nästan klart ! jag var ute idag i flera timmar , fick faktiskt uträttat en hel del , men måste ut en vända till . Hoppas du får reda på vad som fattas , är det järnbrist är det ju ganska enelt avhjälpt ! Kramar till dig !Susanne / den gamla skolan

LinnaLi sa...

Var hittar du alla fina kort som du har på din blogg? JAg blir alldeles bedårad =)

Kramar

Linda

Lilla Lycksta sa...

Hej Rita!
Dina inlägg är alltid glada och optimistiska, även om du haft en tuff tid med din flunsa. Lycka till hos doktorn imorgon och hoppas de kommer fram till något så du slipper din yrsel. Ha det gott "Pepparkaksgumma".
Kram Camilla

Hanna sa...

Så mycket julpyssel du redan har hunnit.
Kram
Hanna

Roses & Angels sa...

Hej vännen! Tack söta för dina lyckönskningar! DOM betyder så mycket. Dagen har varit jobbig, har skadat mitt ben, inget allvarligt men har så ont. Tack skylten är så fin. Hur blir det imorgon vännen, kommer du?? kram

Livet på Berget sa...

Hej där!
Men gud vad du har varit duktig som nästan handlat klart! Hoppas du nu får reda på vad den där yrseln är. Inte kul alls:(.
Ha en skön kväll!
Kram
/sara

Fresia sa...

Grattis i efterskott, såg att du fick fina presenter.
tänk att du är färdig med julklapparna.. Lite avis måste jag säga, jag har inte börjat än.

Hoppas det gick bra hos läkaren.
kramen

Mamma C sa...

Tar dig på orden om pepparkaksgumma. För jag är riktigt brun nu. Här ska oxå börjas att julpysslas. Grattis i efterskott. Hoppas du har haft en bra tisdag du oxå.
Kram Mamma C

Photo by Maria sa...

Jag är med nästan klar med mina julklappar men sambon har inte ens börjat så jag antar att det är jag som fårfixa det med..

Är det järnbrist är det ju ganska lätt att fixa det med järnrik kost och järntabletter..

Kramar
Mia

Unknown sa...

åh så härligt att vara nästan färdig!! Jag brukar vara det så här dags men hm, ja tiden du vet den kan ju vara ett krångel i bland.... Kram petra