tisdag 3 november 2009

TISDAG 3 NOVEMBER 2009




Hallo alla underbara!!!! !Idag har vi försovit oss, vilket inte är så kul.Men det var bara att ringa skolan säja som det var.För jag tycker att det är viktigt att dom äter frukost innan dom går.När dom gått gick jag och somnade om.Känner mej inte pigg.Har ont i kroppen,huvudet och fryser.Ja det är bara att vara inne och ta det lugnt.Vaknade vid 12 tiden och har bäddat ner mej i soffan.Snart kommer änglarna hem .Ja då blir det lite mellis.Senare ska killarna träna fotboll.Ja så den stora får laga mat i dag oxå.Han är gullig och snäll hjälper gärna till .Tycker jag är kanon.Ja senare blir det Äntligen Hemma och lite gott te med Älsklingen.HA EN HÄRLIG TISDAG ALLA RARINGAR VARM KRAMIZ ~~~~~RITA~~~~

31 kommentarer:

Bibban sa...

Oj är du sjuk, då får du kura ihop dej i soffan och mysa på, så känns det bättre ska du se
Kram Bibban

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Vad tråkigt att du känner dig krasslig hoppas det går över fort. Bra att du har större barn som kan hjälpa till lite när man inte orkar själv.
Du får bädda ner dig i soffan och mysa med tända ljus och lite gott te.
Ha de gott
Kramiz Britt

Anonym sa...

Så tråkigt att du inte känner dig piggelin. Du får bädda ner dig och ta det lugnt och så håller jag tummarna att du känner dig bättre snart.

Kram Åsa

annika sa...

Bra att ni inte stressar då ni är sena utan att barnen äter frukost innan de ger sig iväg. Tur att den äldste kan fixa mat. Hoppas att du snart känner dig piggare.
Kram annika

Roses & Angels sa...

Hej! Ja vi har nog samma sak du och jag hihi men jag känner mig redan bättre, är nog bara nåt litet tillfälligt. Oj ja har man försovit sig ska man inte stressa, bra frukost ska det vara och sen kan man åka dit man ska! Hoppas du kryar på dig snarast kram

NeMa Design sa...

Hej där sjukling!
Kikade in här på din mysiga sida.
Hoppas du kurerar dig snart.

Kram Malin ♥♥♥

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej rara Rita,

oj du får verkligen kurera dig! Vad bra att du får hjälp hemma och du gör rätt i att bara vila å dricka lite te med din käraste! Lätt att man försover sig så efter lovet, att komma tillbaka till rutiner o svårare blir det när mörkret är nästan dygnet runt. Själv har jag fått väcka tonåringen hemma för att inte komma försent till skolan dessa två dagarna!

Hoppas att du kurerar dig tillbaka snart och sänder tankar av rosor till dig!

Många bamsekramar Elin.

Jenny Oak Fae sa...

TACK!

Ha en skön kväll & hoppas att du mår bättre snart..!

KRAM, Jenny

<3

Pysselpalatset sa...

Hej Rita, och tack för titten.... Tråkigt att inte må bra... hoppas det är övergående... Visst kan du köpa kort av mig... 30 kr st pluss frakt... om du köper mer en tre. annars 35 kr st... kram Jeanette

Uttan sa...

Att försova sig är inte så kul man blir lätt stressad hela dagen.
Tråkigt om Du håller på att bli sjuk...Du får krya på Dej!
Kram!

Livet på Berget sa...

Så tråkigt att du är sjuk:(. Bra att du får hjälp hemma.
Krya på dig!
Kram
/Sara

Anonym sa...

Ojoj hoppas att du inte åker på svininfluensan nu?

Krya på dig
Kram Pernilla

Photo by Maria sa...

En hel dag kan förstöras när man försover sig..
Hoppas du inte blivit riktigt sjuk nu.. Krya på dig..

Kram
Mia

Lilla Lycksta sa...

Hej Rita!
Krya på dig och mys i soffan så mycket du bara kan.
Kram Camilla

Vit som snö sa...

Åhh vilken jobbig start på dagen, sånt händer ju då och då. Vad du är klok som inte skickar iväg barnen på tom mage!
Hoppas du kryar på dej Vännen!
Kram Cilla

Änglarnas hus sa...

Men då vännen :(.. nu är det din tur att bli sjuk..tydligen.. Vi har snorat och hostat en massa här i bloggvärden..har nog smittat..hihi..

Hoppas att du kryar på dig snabbt!!

Varma kramen ifrån Sanne!!

Mamma C sa...

Inte kul att vara krasslig. Hoppas du inte åker på influensan. Dottern hade den och låg deckad en hel vecka. Krya på dig nu, och vad gulligt att grabben fixar maten.
Kram Mamma C

Anna sa...

Hej där!Hoppas du kryar på dig snart,blev nyfiken på din blog sen du var inne på min.Alltid lika kul att få possitiv respons. Jag lägger gärna till din fina blog på min lista så att fler kan få ta del av den,hoppas det är ok.
Krya på dig,
Kram Anna!

Gammelbålsta sa...

Hej!
Stackars dig.. Jag hade influensa förra månaden. Vet ej om det var Svin.. eller inte men jag har då aldrig haft ondare i kroppen än då.. och feber och alla symptom som hör till. Hoppas att du inte får någon influensa. Jag har gjort i ordning dina smycken. Väntar bara på att de små berlockerna ska torka till. Jag mailar dig under morgondagen så att du får kolla innan jag skickar dem till dig. De små berlockerna använder jag mig av ett lack/lim till försegling så de måste härda ett tag innan det blir hårt. Krya nu på dig och jag hoppas att du snart är på benen. Kram Aydan

Villa nöystu sa...

Usch, det är verkligen inte roligt när man försover sig. I väsrsta fall blir hela dagen förstörd av all morognstress man tvingas att utsätta sig för. Bra att du är klok och lät barnen få sin frukost i lugn och ro först.
Hoppas du börjat må bättre!
Kram Petra

Fågel Blå sa...

Godmorgon hoppas du känner dej bättre idag!
Ha en bra Dag!
Kram Kathrine!

Fågel Blå sa...

Godmorgon hoppas du känner dej bättre idag!
Ha en bra Dag!
Kram Kathrine!

Tina sa...

Hej vännen!
Hoppas du mår bättre idag!!
Krya på dig!
Kram Tina

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Låter som du håller på att bli sjuk.....Skickar en Stor Krya på Dig Kram från Mig! Therese

Älskade pion sa...

Visst är det jobbigt att försova sig.Hoppas att du snart känner dig bättre,inget kul att vara dålig,fråga mig. ;)Ha en skön dag vännen. Kramar Ulrika

Hanna sa...

Krya på dig.
Kram
Hanna

Hanna sa...

Åh har ni fått snö.
Här är mycket kallt, men ingen snö.
Ha en bra eftermiddag/kväll.
Kram
Hanna

StinasLoppis m.m sa...

Hejsan , hoppas du mår bättre , här är det snö i luften i dag ,brr...kallt o blåsigt håller mej inne. Kramisar /STINA

Roses & Angels sa...

Hej tack söta du! Ja jag är så nöjd. Hihi ja visst blev det romantiskt? Hahha nej jag har inte feber utan jag har fått pysselsjukan hihi som du skriver. Ja är över allt och ingenstans samtidigt hihi. Japp på lördag fyller min äldsta 18 år,kan inte fatta det. Ja Josefin mår inte så bra stackarn men det går väl över. Jag ger henne en kram från Tant Rita det lovar jag. Tack söta jag sängborden blev så bra och gick på en gång. tack vi är ett bra team Pia och jag hahah. Ha en fin kväll nu och jag hoppas du mår bättre! Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ljusen doftar jättegott, haft dem tända hela dagen. Så det är ett tips att köpa. Ååå det har snöat lite idag men det skulle komma mer imorgon :) Det gillar jag...
Kram

Home No.1 sa...

Hej!

Tack för kryapådighälsningen=)
Krya på dig du också, hoppas det känns bättre idag!

Kram Annica.