torsdag 29 oktober 2015

HÄRLIG TORSDAG !





Tjingeling alla underbara tjejer ! Ja då var det redan torsdag ! I morse var det kallt ute men så himla skönt att komma ut på min runda luften är ju bara så underbar att andas in .I dag har jag städat och fixat här hemma ,tycker helgen känns längre när städningen är klar idag ! Har hittat en mycket fin och härlig blogg som heter The Place to be och hon som har den heter Malin och är så himla rara och gullig med snabb service och leverans .Har skickat efter 2 armband  och 2 halsband som jag gillar så mycket !!! Älskar smycken och bling bling  som passar och matchar kläder:)
 Bara så himla mycket fint har hon ,har beställt ett så fint och charmigt doftljus som doftar magnolia som jag hoppas kommer i morron:) Önskar er alla fiiina en mysig kväll :) Glöm inte  ni att kolla på Brottsplats Sverige i kväll om ni känner för det rättegången har ju börjar ang Lisa Holm :) Var rädda om er och varandra .....Kramar & Kärlek Rita :)
 
 

5 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vilka fina grejer du har shoppat.Ha en fin kväll. Kram Ulrika

The Place To Be sa...

Tack snälla Rita för dina gulliga ord! Det värmer jättemycket!!!

Jag hoppas ditt ljus kommer fram idag så du kan tända det i helgen :-).

Stor kram och ha en toppenbra fredag!

Malin

Änglarna finns sa...

God morgon vännen!
Så kul när man hittar fina saker som man vill ha!
Du är så duktig med din träning! Jag gillar inte att promenera, utan tycker det är mycket roligare med löpning. Sen borde jag inte med tanke på min höft, men så länge det fungerar så kör jag på...fniss
Ha nu en fortsatt mysig både fredag och helg! Kram Annika

Hajan sa...

Åh så tråkig jag låter då. jag är en innekatt, oich
spinner bäst om det lugnt och skönt omkring mig.

ha det bra, jaG TYCKER DU ÄR JÄTTEDUKTIG LILLA VÄN
KRAM FRÅN hAJAN

vitadrömmarobusigabarn sa...

Fin helg till dig vännen
Kramar!!!