tisdag 6 oktober 2015

NU GÅR DET ÅT LJUS :)


Gokväll fina bloggvänner ! I dag har det varit full rulle hos mej hela dagen .Varit ute på min härliga runda och det var ju ett tag sen pga att jag varit sjuk .Men ååå bara så skönt ,var ut en timma ca .Hemma blev det dusch och en smarrig frukost .Ja sedan har dagen bara rullat på .Hann med en god kopp kaffe på eftermiddagen och sedan kolla runt i favvo magazinet !!! Jag blir bara så inspirerad så man dör en smula av allting fint :)
 Ja nästa blev Öb men idag fanns det inget roligt bara städ och tvätt saker som alltid är bra att ha ett litet förråd av hemma ! Sedan Ica Maxi handla lite grann .Väl hemma har jag myst i soffan med ljus tända och kollat på fruarna .Nu blir det en skön dusch och sedan hopp i säng s.w.e.e.t. d.r.e.a.m.s. när det blir dags för er .Ha det bäst ses i morron .Kramar & Kärlek Rita :)
 

1 kommentar:

Bara MammaMilla sa...

Ja oj vad det går åt ljus nu. Köpte hem två stora förpackningar med värmeljus häromdagen, men såg nu ikväll att jag även behöver fylla på med andra sorter. Ha det gott! Kram Camilla