söndag 11 oktober 2015

UNDERBAR HELG

Hejsan alla underbara ! Hoppas ni haft en trevlig helg ! Jag blev så nöjd i går skam den som ger sig.Är så himla nöjd hittad en ny Kappa Woopwoop


Så igår var jag ute och gick och så lycklig .....Min padda har stått bara laggat ingenting funka ja då gick jag till telebuiken ja då har dom stängt på lördagar !! Får lösa det i morron för typ jag har min internetbank där :((Ja sedan var jag ute i det fina vädret ,väl hemma ja vad händer då tror ni ??? Är ju utbildad kock tröttnade  så sadlade om till florist men igår blev det en ny snabbkurs så nu jobbar jag som detta efter snabbkursen igår!!!!
Då var det stopp i avloppet på toa av med kläder byta till sämre kavla upp ärmarna på med plasthanskar !!!!! Ja plötsligt händer det med här händer visst allting på en och samma gång .Ja tur att man är inte är född med mitt i handen hahaha!Så idag har jag bara varit och tagit det lugnt kom i säng ja det är ju så man skäms kl 05,00 .Så snart blir det en lång go dusch som inte blev igår .I natt fixade och städade jag och sanerade jag både toa och den nyutbildade rörmokaren .Men skulle ni behöva hjälp har denna rörmokaren semesterstängt på obestämd tid så ni vet alla raringar :((fnissNjut och mys för det ska jag .....Varma Kramar R.

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Go kväll!
Snygg kappa!
Visst är det tur att man klarar sig själv!! Duktig du är...!!
Njut nu av kvällen och ha det gott! Kram Annika

Hajan sa...

Det var inte dåligt så duktig du var då.
Du bor ju i lägenhet, sköter inte husvärden om sådant.
Det skulle jag aldrig tordas gjort.
Duktiga Du, som fixade det

Vitasjutton sa...

Tjenixen!
Wow vad du är duktig! En bra kvinna reder sig själv som det heter;). Snygga kappa du köpt.

Kramis/Heléne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra gjort och fixa avloppet . Jag köpte kjolen online, artikel nr är: 0351848-002, lycka till. Tänk på att den sitter åt rejält.
Kramar/AM