fredag 29 juni 2012

♥ MYSIGA FREDAG ♥




Hallojsan alla fina vänner!Vaknade tidigt i dag solen skiner och det är bara så härligt väder.Vad mera kan man önska sej.Jag blir så himla glad och sprallig när solen skiner och det är härligt väder!!!!!Vad gör ni alla godingar en fredag som denna.Här har jag tvättat ,som hänger ute på tork .Luktar ju bara så himla gott.Idag tar tösen och jag en sväng till stan igen.Har lite ärende jag behöver göra.Fika och njuta blir det ju också .Sedan hem och äta god mat .Mysa och njuta och lite senare kolla på film är så nyfiken på denna filmen.The Tourist.Har hört att den ska vara super .Någon som vet och har sett den?.Ha nu en mysig och underbar dag alla sötnosar.Fredagskramar Rita ♥.

6 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Vi hade sol i morse men den försvann ganska fort. På söndag ser det lovande ut vad det gäller vädret så det hoppas vi på.
Filmen har jag inte sett. Du får berätta sen om den var bra. Njut av fredagen! Kram Kicki

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Halloj Rita!
Åh, vad glad man blir när man tittar in till dej.
Du är alltid på superhumör.
Solen skiner här också,och det gillar mycket:)
Packar och fixar litegrand, maken får semester idag, och i morgon åker vi till Öland en sväng.
Önskar dej en härlig sommar och semester.
Kram Anette

Maria sa...

Önskar dig en härlig fredag. Och den filmen är jättebra.
Kram från en lite grå och regnig Hörna

Stina sa...

En stor kram från mig.:-)

ååååååååå sa...

Detsamma till dig! :) hoppas filmen är bra. Tror inte jag har sett den. :)

Kram Verra

dianasdrömmar sa...

Låter somen perfekt fredag :)