tisdag 5 juni 2012

♥ NJUT BARA NJUT ♥





Hallojsan alla underbara själar! Ja i morse när jag slog upp dom blå blev jag bara så lycklig att härliga solen hittat tillbak!!!!Har druckit mitt älskade kaffe och njutit av goa solen på min veranda.Nu blir det lite fix .Sedan ska Älsklingen ,jag och tösen åka till Stockholm.Bara så härlig .Gillar att åka bil och njuta av härlig musik.Sedan blir det ett möte och sedan mysa och njuta mera.Ha en fin tisdag alla rara bloggisar.Mys och njut och bara ha det gött.För det ska jag.Kramar Rita ♥.

4 kommentarer:

Änglarum sa...

Härligt att ni har sol!det har däremot inte vi..ha en underbar dag! kram Jessica

Änglarna finns sa...

Så skönt med sol..och en Stockholms tripp!!
Här är det mulet..men ganska varmt.
Ha det gott!!
Kram Annika

Älskade pion sa...

Åhhh,har solen hittat till er.;)))det har den inte här.LÄNGTAR!!!!!Må så gott goa vännen.Kraaaaaaaaaaaam Ulrika

bakom berget sa...

Tack snälla du. Ha en fin dag du oxå!
Kram Åsa.