torsdag 7 juni 2012

♥ REDAN TORSDAG ♥





Hallojsan alla raringar! Tack för alla goa kommentarer blir så glad och njuter så av allt fint och gulligt ni skriver .......Tycker att det är så himla skoj med alla goa och värmande kommentarer och fina ord ni skriver alla raringar.Men själv har jag varit dålig på att svara ,men jag bara älskar att blogg för det ger så himla mycket inspiration och glädje.För som ni alla vet har det varit så himla mycket sjukdomar  för min del.Min sista stroke i början av maj slog undan fötterna för mej totalt!!!!!!Men det är bara att kämpa på med saker och ting.Läkaren sa senast idag att min styrka ligger i att jag ber om hjälp när det behövs och det är en himla bra styrka .Men jag är envis själv med och viljan finns .Tack alla goa &rara bloggvänner för att ni finns .Ha en fin kväll njut och mys .LÖVE YOU ALL ♥♥♥

6 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Visst är det härligt vännen. Redan fredag imorgon och ledigt igen
Kram Agneta

Casa of Mia sa...

Håller med om att veckorna går fort, fredag imorgon?!! TAck för dina fina hälsningar inne hos mig, blir alltid lika glad. Önskar dig en fortsatt fin torsdag och ta hand om dig kramar

Änglarna finns sa...

Ja du vännen...att vara envis och positiv kommer man långt med!!
Sen klart att man aldrig skall dra sig för att be om hjälp!!
Önskar dej en fortsatt härlig kväll!!
Kram Annika

Ps...klart att jag gärna kommenterar hos dej..du är ju själv så gullig..med dina kommentarer hos mej..!!

Men jag skulle bli SÅÅ glad..om du ville ta bort ordverifieringen!!!!

Anonym sa...

Javisst går uken fort!
Ukens beste dag i morgen allerede!!
Ha en fantastisk god helg :)
klem fra Laila

Mamma C sa...

Ja, snabbt som bara den går veckorna nu tycker jag.
Kram Mamma C

Livet på Vestergård sa...

Dagarna bara flyger iväg. Önskar dig en riktigt skön fredag!
Kram Kicki