torsdag 20 mars 2014

HÄRLIGA TORSDAG .

Tjingeling alla solstrålar ! I går vart den en härlig dag först till tandis .Lite shopping på stan detta fick följa med hem !


Gillade den söta skylten texten var så himla fin och även dom vita ljuslyktorna ,skoj med lite nytt .Sedan blev det ett besök hos Madde för att fixa naglar !!!:)
Sedan träffade jag en god vän och vi hade mycket att surra om hur skoj som helst .Var länge sedan vi sågs .Idag blir det mera vardagslyx ska på spa manikyr hos goa Nina .Nu Girls kör vi torsdag så det rycker .Önskar dej en super skon dag min vän i morron är det veckans bästa dag igen !!!:) ToRsDaGsKrAmAr

8 kommentarer:

Villa Ell sa...

Jag gillade skylten, ligger nog något i budskapet!
Så kul att få träffa en gammal vän...
Ha en fin torsdag
Kram Sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såna fina naglar skulle jag vilja ha, får ju inte ha nagellack och långa naglar i jobbet tyvärr. Jättefina ljuslyktor och skylt.
Kramar/AM

Helene sa...

Tavlan var underbar !!
Älskar ju texter och tänkvärda ord.
( har tagit massa bilder hos dig )
= ))
Söta lyktor oxå !!
...och snygga naglar.
Vill oxå HA = ))

Ha en fin dag ♥
Kram Helene.

Hajan sa...

HALLÅ, HALLÅ så roligt när du säger vi kör så det ryker. Vet du i går när jag gjorde våfflorna
så satt Brandvarnaren igång 3 ggr, så jag fick vifta med en handduk under den, Sen kom jag på att jag satte på fläkten i spiseln och det hjälpte. Så jag körde så det rök.
kram Hajan

Browneyedgirl sa...

Vilka snygga naglar :)
Och visst var skylten mysig, jättefin. Hoppas du mår fint <3
Kramen

Änglarna finns sa...

Mysig skylt du hittat!
Naglarna blev så fina!! Ha en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Mamma C sa...

Superfina naglar som du fixat.
Kram Mamma C

ullie sa...

Måste ju fixa naglarna me snart.

jätte mysiga saker att få me hem vill ha en tavla som e så snygggt