söndag 9 mars 2014

SKÖNA SÖNDAG

Hallojsan alla vackra själar bakom skärmen !Här blev det en skön och välbehövlig sovmorron .Bara så härligt .Ja väl uppe så blir jag ju bara så himla glad det är solsken idag också Woop Woop .Hur härligt som helst .I går blev det att kolla på mellofinalen Grattis Sanna !!!:)
Inget fel på låten men vet inte om den kommer att slå i Danmark ??? Det får vi vänta och se i Maj . Nu bäst att ta tag i dagen så får vi se vad som händer .Ha en riktigt riktigt skön söndag alla vänner .KrAmAr & PuSsAr ,


5 kommentarer:

Hajan sa...

Jaa Du jag håller med Dig, det får vi se hur det bliver
med låten, det är ingen melodi som
man kommer ihåg.
Som Du kanske sett på min blogg tyckte jag ACE var jätteduktig.
Ha en bra söndag nu.
kram

No34 sa...

Härligt med sovmorgon! Här har det varit en softardag med korvgrillning i skogen med hundarna!
Söndagskram från Kate

Hanna sa...

Ha en fin start på den nya veckan
Hanna

Vitae stilo sa...

Samma här, Mello igår, men håller med dig, låten bra i sig, men ingen som jag tror slår i den stora finalen tyvärr..

Kram
Helen
http://www.vitaestilo.se/

Katta sa...

Håller med dej, inget fel på Sannas låt. Tyckte den var bra i sin delfinal men då jag såg i lördags blev jag så förvånad över mej själv att jag helt plötsligt tyckte Ace skulle vinna för henne gillade jag inte alls första gången jag såg :) Men man kan väl ändra sig :D Kram Katta