måndag 2 juli 2012

♥ MÅNDAG MORRON ♥





Gomorron alla änglar!Var uppe med tuppen idag.Har suttit på min veranda och njutit och myst med gott kaffe.Bara älskar dessa stunderna på morronen ,när man får sitta och fundera och gotta sej i lugn och ro.Bara så himla skönt att starta en ny dag på detta viset.Idag blir det lite fix här hemma med tvätt och lite annat.Sedan tar tösen och jag en tur till stan för att göra lite ärende mysa njuta av det underbara vädret.Ha nu alla sötisar en fin start på nya veckan var ni än är........Kramar Rita ♥

11 kommentarer:

Stina sa...

Ja,de där kaffestunderna på morgonen. De är härliga stunder det. Kram Stina

Gunillasljusglimtar sa...

Japp dom vill man ha varje dag:) Ha det trevligt med tösa på stan! Kram Gunilla

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Underbart att börja dagen så!!
Ha nu en fortsatt underbar dag..och njut av det fina vädret!!
Ha det så mysigt med dotter..kan nog tro att det blir en fika..??!!
Kram Annika

www.InWhite4You.se sa...

Stunder av detta slag är guld värda. Ha de gott !
Kram Lena

Anneli sa...

Mysigt med mamma-dotter på stan!
Man får passa på att njuta så länge man har de hemma......

Fin dag,
Kram Anneli

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!
kaffe är bara ett måste på morgonen
så gott!
Ha en jättefin dag
Kramar Från mig!

Mamma C sa...

Önskar dig en fortsatt trevlig vecka.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Det är bäst när man får taga dagen som den kommer.
lycka till med allt

Husprojekt Drömhus sa...

Tack för hälsningen hos mig!
Önskar dig också en fin start på veckan, med massa sol värme & goa stunder.

Kram
Tiina

katha´s kortmakeri sa...

Tack för dina rara ord de värmer.
Ha de gott!
Kram Katha

Sara sa...

hej vännen =)
Skulle bara tipsa dig om min tävling jag har så kan du vinna en liten vit söt brandsläckare.
Hoppas att du får en fin dag!
Kramar ifrån mig