tisdag 17 juli 2012

♥ MYS ♥ NJUT ♥




Gomorron alla söta pinglor! Ja då var det redan tisdag.Vad fort det går.Fick prata med läkaren igår och fick omeprazol utskriven för magen.Får tänka på vad jag äter och inte stressa ,tycker inte själv att jag gör det men det blir nog lite stress ändå.Idag skiner solen och det är bara så himla gott väder.Så idag har jag suttit på verandan och njutit av några glas proviva.Igår hade jag besök av en älskad vän som har varit och opererat sej och går nu sjukskriven så idag tar jag en sväng till Marie  i det fina vädret.Ha en mysig och härlig tisdag alla sötisar.Största kramen Rita ♥

5 kommentarer:

Katta sa...

Hoppas det blir bättre med din mage, kan ju ibland vara så att man själv inte ser att man stressar heller men jag får känslan av att du är bra på att njuta de stunder du kan. Vilken underbart söt bild på pojken med glasögon och hunden :) Ha en trevlig dag med din vän, kram Katta

www.InWhite4You.se sa...

Hej vad bra med medicin. Hoppas du känner dig bättre. Vi är på väg till Fifkebäckskil och firar bröllopsdag. Du får kolla in bloggen min sen. Njut av sommaren och tat lugnt så vilar magen.
Kram Lena

Stina sa...

Var rädd om dig gumman.:-) Kram

Änglarna finns sa...

Hoppas att du snart kommer att må bättre!!
Solen skiner även här..ljuvligt..fast det blåser!!
Ha en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Mamma C sa...

Krya på dig och hoppas att du snart nu blir bra.
Kram Mamma C