onsdag 4 juli 2012

♥ VÄRK ÅR INGET SKOJ ♥





Gomorron alla fina! Ja igår blev det inte så mycket mysa och njuta .Utan det blev att ligga i sängen och ha riktig värk .Tänkte att det ger med sej så jag väntade en stund .Men inte så det blev att åka till akuten för att få smärtstillande mot njurstensanfall.Ååååå det gör ju bara så ont!!!!Så igår blev det riktigt sent innan jag kom hem.Idag har det börjat igen att göra ont .Så det blir ett besök på vårdcentralen.Fy farao vad ont det gör .Håll tummarna för mej att det ger sej.Ha en fin dag alla godingar .Kramar &Kärlek till er alla Rita ♥.

3 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Men vännen...det borde snart vara slut med allt elände för dej!!
Tänk att man inte bara kan få vara och njuta..det skall alltid...hända något!!
Kan förstå att det gör ont..har nära som drabbats av det..och vet ju hur ont dom hade!!
Håller givetvis tummarna för att det ger med sig..och att du mår bättre..SNART!!!
Kram Annika

Bittan sa...

Håller alla tummar jag har :-)
Krya på dej vännen.

Kram kram Bittan

www.InWhite4You.se sa...

ush stackars dig. Min mamma har haft de där problemen så jag vet vad du går igenom. Håller tummar och tår för att det ska ordna sig fördig.
Kram Lena