tisdag 3 juli 2012

♥ UNDERBARA TISDAG ♥






Gomorron alla änglar! Vilket väder bara så underbart.Vaknade kl 6 i morse och har suttit i din underbara solen och njutit av flera koppar kaffe .Kan detta vara början på den sommaren vi alla gott och väntat och längtat till med sol och värme? Ja idag myser jag och bara njuter av solen och värmen.Blir nog att packa picknickkorgen för en sväng till stranden.......Ha nu en underbar dag alla goa bloggvänner njut och mys var ni än är !!!!Största Kramen Rita ♥

7 kommentarer:

LinnaLi sa...

Ja, nu håller vi tummen för att vädret håller sig fint ett tag!

Hoppas du får en fin dag!

Kram

Linda

Änglarna finns sa...

Ja tänk..om sommaren äntligen..kunde komma!!
Gäller att njuta av dagen iaf...
Kram och ha det gott i solen!!

KNORKAN sa...

Ja, jag hoppas att solen är här för att stanna. Har längtat så :-) Kram Knorkan

"Hemmet är min vrå" sa...

Vi får hoppas att sommaren har börjat på riktigt nu. Ha en fin tisdagskväll. Kram Mimmi

Mariette sa...

Nu tror vi sommaren kommit, absolut! Det är underbart!

Kram Mariette

Evelina sa...

Tror minsann att det blir fint väder i morgon också! Lycka!

Livet på Vestergård sa...

Vilken härlig dag. Min dag gick åt till att uträtta ärenden, men i kväll har jag suttit på brygga och njutit av solglitter i vattnet och en glass i handen :)