onsdag 11 juli 2012

♥ SOLSKEN ♥








Tjingeling alla fina  !Idag är du tillbaka underbara sol.Vaknade med tuppen i dag  fixade gott kaffe har myst och njutit i solen på verandan.Åååå bara älskar att vakna och solen skiner.Idag ska jag bara mysa och njuta av solen.Har ingenting på agendan  .Bara så underbart att bara få vara och mysa och njuta!Tar nog en sväng till en underbar vän för att  surra bort en stund  fika mysa o ha bara ha det gött.Ha nu en fin onsdag alla raringar ! Sommarkramizar Rita ♥.

10 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

HM!! hos oss öser regnet ner fortfarande. Men den som väntar;)
Hoppas du får en underbar dag i solen.
Kram♥ Gabriella

Änglarna finns sa...

Så avundsjuk jag blir..på vädret alltså!! Här är kallt och grått!! Men så ljuvligt att du har det fint!! Mys och njut av dagen!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Ja här idag hoppas jag att solen kommer men det verkar skumt!! IGÅR hade vi en toppen dag,några mil härifrån stora översvämmningar o åska! Njut i dag Rita,det ska jag! Kraaamar Gunilla

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mmmm...
Passa på & njut av sol & fika
Här är himmeln öppen idag
Kramisar
Sus

Sabina sa...

Låter gött!!

Kraaaaaam

Älskade pion sa...

Vilken underbar första bild du hade idag.;)Ha en fin dag.Kram Ulrika

Tina sa...

Här är det sol men regnet kommer till kvällen, hörde jag nyss.

Ha en fin dag!

Stina sa...

Kan du skicka hit några strålar tro?;-) Puss Stina

Mamma C sa...

Har varit sol nästan hela dagen här. Men nu är det grått och trist igen.
kram Mamma C

Snögården sa...

Härligt med mys och kaffe!!!!
Tänkte göra det samma.

Kram