söndag 1 juli 2012

♥ REDAN 1 JULI ♥





Hallojsan alla sötisar! Idag blev det en lång sovmorron vaknade klockan 12.Så jag har sovit i 12 timmar vad nog precis vad jag behövde .Har varit mycket denna vecka .Har druckit gott kaffe på verandan och njutit i solskenet.Idag blir det lite fixande både ute och inne .Klippa gräset ute .tvätta och ta en sväng med snabeldraken.Ja i dag är det redan 1 juli ,tiden bara rusar fram!!!!!Hoppas att ni får en skön och mysig söndag alla fina !Största kramen Rita ♥.
 

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du hade tur som vaknade till sol, här har det regnat fram till nu.
Och visst gick juni fort, svårt och fatta att det redan är juli.
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Ja du det går så fort!!!
Låter som en härlig dag!
Kramar Kathrine

Marie sa...

Tiden går så otroligt fort, fattar inte riktigt att juli redan är här.

Ha en fin sommarvecka!
Kram Marie

Sofi sa...

Härligt med en lång sovmorgon!
Ja tänk att det redan är 1 Juli!:)
Jag har också städat idag, skönt att slippa det i veckan sen:)
En riktigt go Söndag har jag haft!
Kram på dig

Rose Garden Malevik sa...

Hej Rita
javisst e de skönt att soooooova, man behöver det ibland :)
å missa nu inte.....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter...
redan 71 fina bloggar med..
VÄLKOMMEN
Håkan

sussi sa...

Hej ja man måste få sova ut ibland. hihi lyktorna finns att köpa på mio möbler om dom finns kvar jag har köpt mina på loppis.

Maria sa...

Va gött....ja nu är det redan 1 juli. Och idag har det firats födelsedagar med mys.
Ha det gott kram Maria

Nyanser av vitt sa...

Tack goa vännen. Har mailat dig :O) samt lagt undan ett armband av varje färg.
KRAM

Änglarnas hus sa...

Sommaren flyger fram i en rasande fart..speciellt då det inte varit något uteväder alls! Njuter av semester och sol idag iaf :)

Kramis Sanne