onsdag 18 juli 2012

♥ STÄDDAG ♥





Gomorron alla goa bloggvänner!!! Hade en underbar eftermiddag i går med min älskade vän Marie .Vi fikade surrade skrattade var på stan och hade det bara så himla mysigt.Var och kollade på rean på stan.Idag har jag varit uppe med Älsklingen och ätit god frukost .Sedan lite gott kaffe på verandan .Underbart ! Idag blir det lite städdag här hemma får goda vänner som kommer hit från Göteborg på fredag så då vill jag ju att det ska vara fint och fräscht här hemma .Senare blir det en sväng till stan ska putsa fönster och dusch mina gröna växter och damma lite .Bädda rent i sängar.Ja i dag är det skapligt väder så det gäller att passa på med lite fixande inne när solen inte skiner ute!Ha en mysig onsdag alla godingar.Nys och njut.Kramar &Kärlek  till er alla Rita ♥♥♥.

7 kommentarer:

Casa of Mia sa...

HÄrligt med en dag på stan med vänner, kram kram

Hanna sa...

Låter som du har fullt upp. men visst är det härligt med besök.
Kram
Hanna

Änglarna finns sa...

Så skönt när allting är gjort!!
Då kan du bara sätta dej och njuta!!
Ha det gott vännen!! Kram Annika

Lantligt i stan sa...

Låter som ni haft det trevligt! Skönt att få undan städningen. Ha det bra!
Kram Anki

Mamma C sa...

Skulle oxå behöva tvätta fönstren. En sak jag skjutit upp bra länge nu.
Kram Mamma C

Livet på Vestergård sa...

Så flitig du varit. Vi får också gäster i helgen så i morgon får jag ta fram damsugaren :)
Kram Kicki

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!
Visst är det en härligt när det är rent och fint!
Och nybäddat är det bästa.
Önskar dig en jättefin Torsdag
Och Tack för alla dina fina hälsningar blir så glad!
Kramar Tina