tisdag 7 januari 2014

I DAG ÅKER JAG !

Goodmorning alla sköna bönor !Idag ha jag varit uppe långt innan tuppen ! Tycker det är så mysigt att vakna och sitta och mysa med gott java och tända ljus .Har även hunnit med en lång och härlig dusch .Skönt att det är vardag igen dags att väcka kidzen  för idag börjar skolan igen efter ett skönt och välbehövligt jullov .Har fixat go frulle till dom ! I går var jag hem till min goa väninna ,babblade njöt fikade skrattade och hade en mysig stund !Fick en superfin Creme kofta så himla snygg ......Happy me woop ,woop .Blir så himla glad och lycklig Älskar ju Creme kläder  .Jag i dag bär det i väg på  rehabelitering till underbara och mysiga Sigtuna



Bara älskar Sigtuna för det är så  underbart vackert ,härligt och mysigt en enda stor lång gata .Ja det ska bli så skoj att få träffa personalen också för dom är supergulliga alla ! Har laddat upp med ett lager garn så jag har någonting att göra när jag inte tränar för nu blir det 3 veckor med intensiv träning ,få bli lite bortskämd att få maten serverad och bara ha det gott   !!!




Glöm inte att det är tulpanens dag idag köp dej själv en bukett eller  ge till en vän ! Ha nu en u.n.e.r.b.a.r. och mysig tisdag alla fina vänner .PuSsAr & KrAmAr.
 


8 kommentarer:

Hajan sa...

Lycka till, det var väl där Du var förra året med.
Kommer ihåg det Du var lika salig då.

ha det gott i Sigtuna önskar jag Dig

Browneyedgirl sa...

God morgon =) Hoppas du får en fin resa och blir ordentligt bortskämd <3 Ta hand om dig, kram

Ewa sa...

Hoppas Du får det riktigt bra nu i Sigtuna o njuter av var minut!
Jag ska köpa tulpaner både till mej o min dotter idag :)
Kram från Ewa

Fågel Blå sa...

Lycka till !
Så skönt att få åka iväg till Den mysiga staden Sigtuna, älskar den staden,Och få bli ompysslad ta hand omdej
Hoppas du får en fin Vistelse där!
Kramar Kathrine

Änglarna finns sa...

Låter som sköna 3 veckor! Så njut, mys, träna och ha det gott!!
Hi hi..visste inte om den dagen idag! Men då passade det ju bra, eftersom jag köpte en bukett tulpaner förut!
Ha det gott, vännen! Kram Annika

Källeboda lantliv sa...

ha det så gott då 1 skönt att få lite rehab å återhämtning ..lycka till ! kram jeanette ..
ps, tror jag hänger med ..hi hi ..hade behövt det .

Hemma på Sjuan sa...

Jag brukar oxå vara först uppe o mysa en stund själv (på helgerna...) Hoppas du får en bra rehabilitering! Kram Suss

Hem och Lycka sa...

Vad mysigt med en tur!