torsdag 30 januari 2014

T.O.R.S.D.A.G.

Heeey sweeties ! Ja då var det redan torsdag och här har det snöat ända sedan i går kväll så här är det massor av snö ! Har blivit en skön och välbehövlig sovmorron deluxe .Sitter och myser med lite gott java ,tända ljus tycker det är så skönt med lite mjukstart .I dag blir det att städa och fixa här hemma .Är så skönt när det är gjort då fredagen kommer .Ska även till stan en sväng och uträtta lite ärende .


 Nu kör vi torsdag Girls och tänk - snart är det fredag igen .Önskar dej den bästa dagen .VaRmA kRaMaR .



7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Massor av snö här också, jag tycker det räcker nu. Härligt med fredag imorgon, veckans bästa dag.
Ha det gott och kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Tack, tack för dina varma tanksr till oss bloggare.
tänkte faktiskt på Dig i dag, för då hade jag promenad med
Hemtjänstens hjälp. Jag vet ju nu att skulle jsg halka omkull så
kommer jag inte upp själv. Det var riktigt skönt, men vi kunde ju inte gå och fika som Du gjorde
i Sigtuna.( det var väl där du var) Tankarna kommer ibland
på er andra bloggare.
ha en bra dag

Fågel Blå sa...

Låter som en härlig dag!
Ta hand om dej!
Kramar Kathrine

Änglarnas hus sa...

Vilken mysdag du har haft! Skönt! Här har de inte alls snöat idag..men det har varit tunga, mörka moln som hota med snö.
Ja jag bor i Södermanland..närmare bestämt i Nykvarn mellan Mariefred och Södertälje...

Ha en mysig fredag imorgon!! Kram kram Sanne

Mamma C sa...

Stort grattis till din 5-årsdag. Hoppas din dag blev sådär toppenbra.
Nu får det räcka med snö tycker jag. Skotta är det enda man gör nu.
Kram Mamma C

Life´s Silverlining and I sa...

låter riktigt mysigt. kramNilla

Sallys hus sa...

å skönt att vara hemma igen va?
Grattis till 5 år också och vad gullig Simba är där i trappan.. haha ja de är för söta de små liven med sina egenheter...;)
Ha en fin fredag!
Kram Katarina