fredag 3 januari 2014

M.Y.S.F.R.E.D.A.G.

Gooodmorgom alla sköna fredagsbönor ! I dag har jag varit uppe långt innan tuppen .Myst med gott java ,levande ljus och av tystnaden när alla sover .Hur skönt som helst ! En ny dag med nya möjligheter .I går var jag till underbara Benita för lyxig och välbehövlig fotvård ,känns alltid som jag lämnat mina gamla fötter kvar där och fått nya !!!:)
Väl hemma blev det att fixa middag och sedan mysa i soffan en stund .Blev en tidig kväll i säng i går ! I dag blir det en sväng till underbara Norrköping för lite shopping ! Behöver lite nytt ,hoppas att jag bara hittar något jag gillar .......
 Nu kör vi fredag Girls så det blir kväll och det blir smarrigt fredagsmys !!!! Ha en F.A.B. fredag alla godingar .PuSsAr & KrAmAr .
 
 


7 kommentarer:

No34 sa...

God morgon vännen! Önskar Dig en härlig fredag, fina Rita! Så underbart skönt att få fotbehandling. Kommer Dina fina fötter passa i Askungens glassko!!
Fredaagskram från Kate

Hajan sa...

HÄRLIGT SÅ FORT DET GICK TILL
FREDAGEN DÅ. NU FÅR VI MYSA I KVÄLL OCH HA DET BRA.
LYCKA TILL MED DIN STADSRESA.
KRAM HARRIET

Lilla Rummet sa...

God fortsättning på det nya året.
Lycka till med shoppingen. Hoppas du hittar något.
Kram Britt

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Hoppas att du har och har haft en ljuvlig fredag!
Fortsätt mys och ha det gott!
Kram Annika

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Önskar dig ett härligt 2014!

Kramar Anncathrine

Home2tiny sa...

Härligt att bli lite ompysslad. Njut nu av fredagen o ha det bäst vännen. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Ha en jättefin och bra lördag.
Kram Mamma C