fredag 31 januari 2014

~~M.Y.S.F.R.E.D.A.G~~

Goodmorning sweeties ! Ja då var det redan mysfredag igen och sista dagen på januari tiden går ju bara så snabbt . Igår var det städning .fixande ,piffande och tvätt som stod på to do listan .Höll på hela dagen tvättade väl ca 320 maskiner tvätt , ja det var hur mycket som helst .Tur jag har en gullig &
 
 
 
go son som fixa och hjälper mej med mat och supergod smooties och java!!!:) I går kväll blev det en härlig dusch innan jag hoppade i säng hur gott som helst att krypa ner i ren bäddad säng..... I dag blir det ansiksbehandling den lyxigaste även med massage .Blir härligt surr och mycket fnitter hos goa Bibi.......Å sedan hem till fredagsmyset blir kycklingtaccos och några glas vitt .Önskar  er en F.A.B.& H.A.P.P.Y Fredag alla älskade vänner ,Life is sweet.  LOVE.








9 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Visst är det skönt att njuta av rent hus på fredagen!
Här hann vi inte riktigt klart igår då jag även skulle baka till fredagsfikat på jobbet.
Nu fick mannen ta det med sig då jag blev hemma med lillfia idag.
Ha en fin helg!
Kram Anna

Sussi sa...

Härligt med rent hus, finns inget bättre. Trevlig fredag!

Katta sa...

Rent hus och en massa ljus är livet det. Vilken duktig son du har! Låter toppen med ansiktsbehandling ska nog skaffa mej en bra ansiktsmask att göra hemma så snart jag kommer ut, hyn behöver verkligen det på vintern. Önskar dej en toppenhelg, kram Katta

Browneyedgirl sa...

Ett rent hus är avkoppling :) och att det dessutom är fredag gör det bara ännu bättre.
Kramen <3

Vitt hus med svarta knutar sa...

Fredag är veckans bästa dag. Kan sedan kvällen få avnjutas med god mat och dryck i ett rent hus är lyckan fullständig=)
Kram,
Regina

Fågel Blå sa...

Kikar in och Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathribe

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Ljuvligt med ansiktsbeh!! Det var längesedan jag gjorde...så det kanske snart är dags igen...fniss
Njut av kvällen och ha det gott!! Kram Annika

vitadrömmarobusigabarn sa...

Trevlig helg fina Du
Varmaste kramar!!!!!!!

Hajan sa...

jaha nu åkte jag ur som vanligt
hos Dig.
Ville bara önska ett trevligt veckoslut.
kram från Hajan