lördag 4 januari 2014

UNDERBRA LÖRDAG !

Tjingeling sweetisar ! Å vad skönt det är med lördag och sovmorgon deluxe .I går var jag till Norrköping och skulle shoppa lite kläder ,men hittade typ ingenting.Har i alla fall fått ordning på min nya Iphone 5s .Bara så skönt ! Lite annat smått och gott fick följa med hem .Sedan blev det lite nya blommor och krispiga tulpaner .Var hemma rätt sent så vi käkade på restaurang i Norrköping .Så väl hemma blev det soffmys och film. I dag har jag varit till stan och uträttat lite ärende och blev bjuden på lunch av sonen .Här hemma har Hannah ett gäng tjejer som kollar på film och ska käka pizza lite senare . Jag tar det lugnt tvättar säkert 120 maskiner åh alla dessa färger .Men skönt när det är klart !
 
 
 Fixar  och går runt och myser med härlig musik på sportify och massor av ljus tända i hela huset ! Senare blir det lördagsmys.
Ha en u.n.d.e.r.b.a.r. lördag alla vänner .LoVe.

2 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Tänkvärd text i början! Precis så är det!!
Ha nu en fortsatt mysig lördag..njut och ha det gott!! Kram Annika

Hajan sa...

jag har redan plockat bort mycket julpynt.
Det känns skönt