fredag 10 januari 2014

MYYSFREDAG !

Godmorning sweeties ! Ja då var det redan veckans bästa dag mys fredag inte sant vad tiden rusar fram .I går blev det handgympa .sittgympa och en snabb pw ! Hade tänkt att ta en promenad även vid 16.00 tiden men då hade hade


himlen öppnat sej ute så då blev det att stanna inne .Blev att hoppa i säng vi d 22.00 tiden även i går brukar inte vara så himla trött men är helt slut !.Nu bäst att hoppa in i duschen så jag önskar dej en härlig start på den här fredagen !Ha en magisk fredag fylld av kreativitet



 & glada människor !!!:) PuSsAr & KrAmAr .


 

8 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Önskar dej en helt..underbar fredag!! Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Har inte hunnit önska dig ett Gott Nytt År, så jag gör det nu och önskar dig allt gott under 2014 och all lycka!!!!

Ha en underbar fredag!

Kraam
Petronella

Ewa sa...

Blir glad när jag läser hur Du "laddar dina batterier" på ett mysigt ställe....Ha det bäst<3
Helgkram från
Ewa

Augusta sa...

Tittar in och läser lite ur din blogg :)

Önskar dig också en trevlig fredag!

Hajan sa...

SÅ FINT ATT DU ÄR HEMMA ÖVER HELGEN, TROR JAG VÄL I ALLAFALL
LYCKA TILL NU MED DIN VISTELSE DÄR OCVKSP.

Hajan sa...

HA EN BRA FREDAG DU MED, HÄR BLIVER DET FISK TILL MIDDAG.
DET GILLAR JAG, STOR KRAM OCH LYCKA TILL

HAJAN

Titti sa...

Vilken mysig blogg du har. Önskar dig en fin helg. Kram Titti

Änglarnas hus sa...

Hallojsan goding!!

Det var sååå länge sedan jag kikade in här..eller på någon blogg överhuvudtaget..men nu skall det bli ändring på det!! Det är ju så skoj med kontakten här :)

Ha nu en riktigt mysig fredagskväll!! Kram Sanne