onsdag 1 januari 2014

VÄLKOMMEN 2014.



God fortsättning alla raringar! Hoppas att ni har det bra och hade en härlig och skön nyårsafton . Själv var jag bara hemma och tog det lugnt med familjen ,känner mej inte alls i form .Åt god mat och myste i soffan .Jag är så himla glad och tacksam över att så många följer mej här och ser fram emot ett f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. nytt bloggår för min del är det mitt 5 år och är så himla nöjd och glad att jag började blogga !
 
 
 


Nu ser vi till att 2014 får en fräsch start !!! Och kom ihåg: If you can Dream it, you can be it!!!:) Önskar er alla vänner ett M.A.G.I.S.K.T 2014 strösslat med massor av glitter!!! KrAmAr.


7 kommentarer:

Hanna sa...

En god fortsättning på det nya året.
Kram
Hanna

Bittan sa...

Ha en finfin start på det nya året . Skönt att bara kunna ta det lugnt , ja tänk vad tiden går måste kolla hur länge jag hållit på men jag har för mig att det var sommaren 08 iså fall är jag redan inne på mitt sjätte år :-)))
Kram Bittan

No34 sa...

Önskar Dig en härlig start på det nya året. Hoppas att Du känner Dig bättre i form nu.
Ja, nu vill vi ha et nytt fantastiskt år, 2014!
Kramisar från Kate

Änglarna finns sa...

God fortsättning!
Ja du, vilken tur att man började blogga..:-)
Jag har bloggat i 4 år. Men bara ett par år här. Trista att du inte är i form..hoppas nu verkligen att du kryar på dej och så hoppas vi att 2014..kommer att bli ett fantastiskt är!!
Kram Annika

Hajan sa...

vill bara önska en bra början på detta år
kram Hajan

Hajan sa...

hoppas på en bra början nu på detta 2014,
det önskar jag dig och din familj.
kram från Harriet

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en lugn nyår här också, skönt.
Önskar dig ett gott 2014
Stor kram
AnnaMaria