söndag 27 november 2011

♥ FÖRSTA ADVENT ♥






När första ljuset brinner står julens dörr på glänt,och alla är så glada att få fira advent. .Ja det blev så fint med alla stakar och stjärnor i fönstren.Nu när det är så himla grått ute.Idag har jag haft en gosig sovmorron.Sedan blev det härlig brunch med tända ljus och sitta och prata och mysa länge.Har cyklat en mil och lyft lite skrot .Bara så gott att jag har kommit igång.Vid ett tiden blir det att gå ut och gå med stavarna ett bar timmar .Ska passa på att kika lite på den härliga julmarknaden.Hoppas att det slutar att regna tills dess.Önskar er alla godingar en fin och skön 1 advent.Mys och njut.Kramar Rita ♥.

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Myyys är det med advent! Skönt för dej att motionera så mycket...Ha en fortsatt skön dag vännen...Kramis Gunilla

Hanna sa...

Vill bara önska dig en fin adventssöndag!
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är superduktig med träningen, vilken kondition du kommer få.
Ha en fin adventssöndag
Kramar
AnnaMaria

dagdrömmar i vitt sa...

God kväll rara du<3
Ä vad du kämpar på, jag blir allt lite avis på din energi!!!
Jag måste ta tag i min träning ockå snart...efter jul, hihi
Hoppas du haft en skön dag vännen :)
Kramkram<3nettan

Marie sa...

Hoppas du har haft en mysig adventshelg!

Kram Marie

FruNeroLindström sa...

Åh vad du är duktig, härligt när man kommer igång och hittar träningsaktiviteter som passar en själv.
Hoppas du inte blåste bort dock.
Ha en skön start på veckan,
Kram Malin

Älskade pion sa...

Vilken energi du har.;)Skicka över lite till mig.;)Kram Ulrika