fredag 18 november 2011

♥MIN DAG♥







Hallojsan alla godingar,Wow överväldigad!!!!!Ni gjorde verklingen min dag ,över hundra grattis hälsningar på fb av alla er många goa bloggvänner.Shit så skoj !Tack o KRAM på er.Blev så himla uppvaktad fick en vit iphone 4s av Älsklingen,en kanonfin spetsig och romantisk tröja underbara blommor.Av min älskade vän fick jag ett fint halsband i silver med kanon söt berlock.Ja det var en underbar dag.........Idag forsätter vi med mera kalas.Idag kommer släkten på mat gott att drick .Bara så mysigt.Önskar er alla en mysig och skön kväll för det blir det här.I LÖVE YOU ALL KRRRAAAM ♥♥♥.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

18 kommentarer:

Anette sa...

Halloj vännen
Vilken härlig dag du fått :)
Blir säkert lika trevlig när släkten kommer;)
Ha de så himlans trevlig
Grattis kramar igen
Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Då får jag väl ställa mig i kön av gratulanter=) Stort grattis i efterskott!!! Så fina presenter du har fått. Önskar dig ett fortsatt härligt firande och en trevlig helg!

Kram,
Regina

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen oj det har jag missat!!!
STORT GRATTIS och vilken gullig man,,, en mobil inte fel, hihi.
Vit är den väl också, hihi
Ha det så gott<3kramrkam<3nettean

sylvia sa...

kjempefint bilde av deg,
nydelig gave da, kos deg masse,
klem

dagdrömmar i vitt sa...

Heej vännen . Ursäkta mig som inte varit hos dig på länge<3
Å STORT GRATTIS !!
Hoppas du har haft en underbar födelsedag!!
Kramkram<3nettan

Änglarna finns sa...

Men snälla nån..har jag missat din födelsedag!!
GRATTIS vännen i efterskott!!!
Så mycket fina saker du fick..härligt att fylla år!!
Fira ordentligt...och njut!!!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va kul att du blev så gla ♥ ha en fortsatt trevlig kväll med nära o kära...Gunilla

Bittan sa...

Grattis grattis snygging ,sent men välment :-)
Var hemma halv 11 från jobbet så jag missade totalt.
Har mailat igen. Har du inte fått det heller ?
Reklamerat på posten så vi håller tummarna att det dyker upp. Tur att du inte hann bet ia f .

massor av kramar Bittan

Hemma på Sjuan sa...

GRATTIS GRATTIS på din födelsedag!
Ha en bra helg, kram Suss

Blommiga Rutan sa...

Stort jättegrattis!!!
Önskar Dig en fortsatt trevlig helg!

Anncathrine

Johanna Stålros sa...

Hej fina du, fyller du idag??? Stor varm kram från mig fina du...

Mys och hemtrevnad sa...

GRATTIS! kramis semlan

Cilla sa...

Grattis i efterskott från mig. du ser ut att må toppen!

Cilla♥

Elsa och Helena sa...

Grattis, grattis...vilka presenter du fått...WOW!

Trevlig lördag:) KRAM Helena

Marie Louise sa...

Goa fina Rita..♥..du är värd allt du kan få..så omtänksam om alla!
Kram Marie

Liza sa...

Grattis en dag i efterskott!
Låter som du fick väldigt fina presenter!

Trevlig kväll!

Kram Liza

Mariette sa...

Grattis i efterskott!!!

Låter som en underbar uppvaktning med massvis av fina presenter och goda vänner!

Ha det fortsatt fint!

Kram Mariette

Älskade pion sa...

Här kommer ett försenat GRATTIS!!!!!!Ha en skön söndag.Kram Ulrika