torsdag 24 november 2011

♥ NU ÄR JAG PÅ G ♥




Goförmiddag alla söta bakom skärmarna !Ja nu har jag varit på rehab sedan i måndags ,Trivs som fisken i vattnet.Har vattengympa ,cyckling,lyfter lite skrot,mattgympa och sittgympa.Bara så himla skönt.Är ute och går med stavar ca 2 timmar varje dag så himla skönt.Har ett underbart fint rum som ser ut som värsta femstjärniga hotellrummet,Får god mat och har mycket trevligt sällskap på dagarna.Känner att jag sakta men säkert börjar må som en prinsessa.Bara så härligt.Hoppas att ni alla rara& söta bloggvänner har det  gött.Kramar från Ritan som är på G..........♥♥♥.

10 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg.. Härligt!!

Njut av dagen..

Kram Mia

Gunillasljusglimtar sa...

...Håller med Mia,det var kul att läsa må jag säga...Då är du alert till jul ska du se...kramis Gumman kramis Gunilla

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, ååå vad glad jag blir att höra att du har det som en prinsessa;)
Det är du värd!!!!
Ha det så bra och må så gott<3
kramkram<3nettan

Anonym sa...

Så roligt att höra att du trivs så bra och din motion tycks göra dig väldigt gott! Gläds att du börjar må som en prinsessa.

Ha det bäst!

Varm kram Renate <3

Källeboda lantliv sa...

Gud! Vad härligt det låter ..det är du värd.. Vilken chans att få komma till ett sådant ställe ..det skulle många behöva .. Hoppas nu du mår bättre...kram Jeanette. Kallebodalantliv

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Såå kul att höra av dej!!
Underbart att du har det bra..och framförallt mår bättre!!!
Fortsätt att njut och bara ha det gott!!!
Kram Annika

Hanna sa...

Låter underbart.
Ha en fin kväll!
Kram HAnna

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Kram HAnna

Mamma C sa...

Låter toppen för dig, det är du verkligen värd.
Kram Mamma C

mamma lycklig sa...

Det låter toppen, skönt att du känner dig piggare. Önskar att jag kom igång själv med lite konditionsträning. Nu när du skall vara ute och gå med stavar så behöver du något varmt på händerna, kanske har just du turen att vinna ett par super sköna vantar på min blogg. Önskar dig lycka till med allt.
Ha en skön helg.
Kram kram Nettan