fredag 25 november 2011

♥ MYS FREDAG ♥












Gomorron alla sötnosar!Började dagen med lite kaffe.Sen har jag haft vatten gympa 1 timma nu.Bara så himla supergott.Duschat och fixat lite tänkte skriva ett inlägg innan det var dags att gå och äta god frukost.Senare blir det cykla och lyfta lite skrot jobba med benen det tar också en timma .Ja det är bara så himla skoj att ha fått chansen att åka hit och bli bättre.Jag är så himla lycklig så bara älskar att vara här.På eftermiddagen blir det stavgång och ut och promenera i 2 timmar.Sedan tar vi kväll och bara njuter och myser.Önskar er alla godingar en skön och mysig fredag.LÖVE YOU ALL ♥♥♥.

6 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

hoppas du får en riktigt mysig advent♥kram♥
Pst! glöm inte att gå in och vara med på min utlottning=)

Älskade pion sa...

Jag fattade först ingenting...tänkte bara...vad du håller igång.;)Sen fick jag kika på lite äldre inlägg....och DÅ fattade jag.;)Du var ju på Rehab.;)Vad skönt för dig,ha det nu riktigt gött vännen.Bamsekramar Ulrika

Änglarna finns sa...

Underbart det låter!!
Njut och bara ha det gott!!
Här skulle man egentligen inte gå ut idag...regnet vräker ner..och det blåser som tusan!!
Önskar dej en fortsatt härlig dag!
Kram Annika

Skogslyckan sa...

Önskar dig en riktigt härlig första adventshelg! Missa inte att jag visar månadens dukning, årets juldukning på bloggen i helgen.
Ha en fin helg!
Kram Pia

Källeboda lantliv sa...

Så skönt att du mår bra .. Det ska du med göra .. Trevlig advent ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Gunillasljusglimtar sa...

Trevlig och skön första advent önskar jag dej...kramis Gunilla