måndag 21 november 2011

♥MYSHELG ♥







Gomorron alla söta som kikar in här!Har haft en bara så  himla mysig  helg.Men som alltid när man har det skoj så går ju tiden bara så himla fort!!!!!Idag ska jag resa bort i 14 dagar på rehabelitering efter ca 2år med bara så himla mycket sjukdomar och få lite egen tid att få ta det lugnt träna och se om det hjälper så jag slipper mera sjukdomar.Ja det pirrar i magen ,men det blir säkert kanon bara jag kommer i väg........Önskar er alla en fin måndag för de ska jag ha.Massor av kramar till er alla Rita ♥.

10 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!
Håller tummarna för dej...att rehabtiden...skall ge dej massor!!!
Samt att du känner att du mår mycket bättre!
Önskar dej en bra dag, och tid där! Kram Annika

Lycka är ~ Onnea on sa...

Du ska ha det bra på rehabiliteringen! Hoppas på bättring med måendet.
ha en fin dag!
~marita~

Mia Maräng sa...

Hejsan!
Det var väldigt länge sen jag skrev till dig ,men jag allt varit inne och kollat till dig.Hoppas du får en trevlig resa!
Kramis mia

Maria sa...

Vad skönt detta lät. Att bara var och ta hand om dig själv. Det kan du behöva. Ha nu en härlig tid, kram Maria

Monika sa...

Vad roligt det var att återse din fina blogg!

Hoppas det blir toppen för dej och att du får njuta av att bara ta hand om DEJ.

Må så gott!

Kram

Monika/Bloggen Juletid

Hanna sa...

Ha det jätte bra!
Kram
Hanna

Mamma C sa...

Ha en toppenfin reahab tid nu.
Kram mamma C

Källeboda lantliv sa...

önskar dig lycka till1 vilken chans du fått ...det blir säkert bra ..tankens kraft tror jag på ...kram jeanette.kallebodalantliv

Johanna Stålros sa...

Åhh så perfekt, hoppas verkligen du kan njuta av detta! Kram fina du/ Johanna

Tre Tanter sa...

Vi önskar dig lycka till, hoppas det gör underverk, kram från 3 tanter