onsdag 16 januari 2013

ENERGIFYLLD ONSDAG .






Tjingeling sweeties! Vad härligt med en ny fräsch dag och nya tag.Blir alltid så  här himla glad och energisk när jag får vara frisk och umgås med vänner och leva livet .Sedan är det alltid lika gott att fixa sina fötter ja dom känns som nya!!!Alltid lika skönt och underbart att besöka goa Benita .Idag fick jag gott kaffe  härliga skratt och  en mysig pratstund.Ja sedan är hon ju så gullig för att det var tulpanensdag fick jag en stor bukett med underbara krispiga fina vita tulpaner.Vardagslyx behöver vi alla !!! Blir så himla glad av positiva människor och saker som jag mår bra av.Det ska ju  till så lite för att göra oss glada.Min komplimang till dej är att jag blir så otroligt glad och tacksam över alla er som tittar in här i min oas och skriver kommentarer till mej :))  Jag har verkligen världens bästa bloggläsare,och jag blir så glad och även rörd av allting fint ni skriver .Det betyder massor för mej :))) Nu  kör vi onsdag 16 januari  girls!!!!PuSs&kRaM Ritan ♥♥♥.

10 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du för dina fina ord..:))

Önskar dig en mysig dag
Kraam Susanne

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Nu kör vi onsdag tycker jag med. Visst är det härligt med alla positiva människor man lär känna via bloggen. Kram och ta hand om dig nu!

Änglarna finns sa...

Önskar dej en fantastisk dag!!
Kram Annika

Hajan sa...

Morn,morn nu är det bara att taga
nya tag, det går åt för här dalar
flingorna igen. Men det kan ju inte vara tung snö tror ja, att
skotta. Men visst är det vackert
det kändes så vårlikt,
men glöm det. Vi får taga vintern ett tag till.
En stor och varm kram till Dig,
från en tjatig käring.
kram/ Harriet

sussi sa...

Åh här var det positivt det behövde jag tack snälla du / kram Sussi

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! vilken härlig energi du sprider i dag..de behövde jag


Må bäst!
stor kram wivi

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Det var som om jag drack en energidryck när jag läste ditt fina härliga inlägg :)
Man blir verkligen glad inne hos dig.
Stor kram
Jessica

Sirpa sa...

Hej! Du låter så positiv idag så jag bara ler här! Den smittar:) Jag ville också köpa tulpaner idag men så klart de hade inga där vart jag handlade:/ Har en skön onsdags kväll!
Kram Sirpa

Madame Edith sa...

Härligt att läsa :)

Tack själv för alla fina kommentarer du delar med dig av!

Kram/Madame Edith

Mamma C sa...

Här blir man på sprudlande humör med alla postiva ord. Ha en fin och skön onsdagskväll.
Kram Mamma C