onsdag 9 januari 2013

G.O.D.M.O.R.G.O.N.






Goooodmorron fina vänner ! Tack alla för att ni höll era tummar nu är dom mina och bara så fina .Lyckan är total att saker passar mej !!!!Så nu blev längtan efter våren helt plötsligt jätte stor ,så jag får ut och gå i mina fina vita kängor.Vilken himla mysig dag det blev igår helt a.m.a.z.i.g. Var hemma och fixade lite efter att kidzen gått till skolan.Sedan ringde en vän och bjöd hem mej på lunch bara så skoj .Fick jättegod mat mycket surr och skratt ,Bara så himla mysigt att få komma bort och slippa sitta själv och käka .Sedan ner på stan och uträttade lite ärende och kolla runt lite . Sedan var det dags för att träffa nästa underbara människa ,Ja där blev ju det bara så himla mysigt och trevligt .Vi fikade och surrade på och hade en supertrevlig kväll bara så skoj och bestämde att vi ska ses igen .Underbart med nya positiva människor .Idag är jag uppe med tuppen ska följa med mannen till Linköping .Blir att ta en sväng till graven för att sätta lite fina blommor hos mamma och pappa .Ja det gör  alltid lika ont saknaden efter er kommer alltid att finnas inom mej ........Sedan lite god lunch och besöka det stora varuhuset och fylla på ljusförrådet.Nu väntar duschen .Nu kör vi onsdag girls.Njut din dag fina du.VaRmA kRaMaR Ritan ♥♥♥.

9 kommentarer:

Katta sa...

Vita doc martens, wow! Lite avis blir jag allt men du är dem väl värd :) Ha en superbra dag, kram Katta

Browneyedgirl sa...

Härligt att höra att du har det fint =) visst blir man pigg och får ny energi av positiva härliga människor....<3 Kramen fina du

Madame Edith sa...

Kramar tillbaks :)

Eddie och barnen på Bristol Academy sa...

Bra dagar ger massa energi! Ha en bra dag :) Anna

Änglarna finns sa...

Hoppas att du haft och har..en underbar dag, vännen!!
Kram Annika

Fågel Blå sa...

Hej Hopp söta du!
Ville bara kika in och Önska ej en fin vecka
Kramar Kathrine

Hajan sa...

Vilka fina dagar Du har Rita,roligt
att läsa. Så skönt när man får vara glad.
Så bra att kängorna passade, tyvärr
får olyckskorpen meddela,skall visst bliva mer snö.
Men det blir alltid ljusare så
tappa inte sugen.
Kram/Harriet

House and Garden by Bia sa...

Låter som en härlig dag!!
Jag har varit på stan o shoppat lite på rea (som jag inte hade tänkt göra, hihi)..men halva rea priset och betala för en o få två...kan man väl inte missa ;))
Nu har jag kört onsdagen,fniss...
Kram

Fröken Tindra sa...

Vad roligt med något nytt till fötterna! Kängor är inget för mig. Har för stora fötter... Hoppas att du får använt dina riktigt mycket i vår!
Vilka härliga dagar du har med vänner och prat.
Kram!