torsdag 3 januari 2013

H.A.P.P.Y DAY.






Tjingeling alla fina pärlor ! Igår var jag på stan och uträttade lite ärende .Sedan hem till  goa vännen och fikade fick supergod hallonpaj med vaniljsås.Mmm bara så himla gott.Sedan kom en annan tjej dit som jag känner .Vi satt och surrade vad vi tyckte och kände inför det nya året .Själv tycker jag att det känns helt underbart med ett blankt år framför sej fullt med möjligheter....Det känns fräsch med en ny start .Jag känner mej hur peppad  som helst inför spännande utmaningar som väntar mej.Detta kommer att bli ett år fyllt av glädje,inspiration,solsken,lyckliga stunder,glitter,postiv energi,kreativitet och sist men inte minst god hälsa för oss alla,det känner jag på mej!!!!Nu kör vi 2013 girls och ser till att detta blir vårat år .Ha en h.a.p.p.y torsdag.PuSs&kRaM Ritan ♥

9 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Håller med dej..klart att detta kommer att bli ett fantastiskt år!!
Eller vi får väl försöka, se till..så att det blir det!!
Ha en underbar dag. vännen!
Kram Annika

Älskade pion sa...

Positiva,glada,härliga människa....go girl go......;))Kraaaaaaaaaaam Ulrika

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så skoj med positiv anda...må så gott! Kram GABRIELLA

Anonym sa...

Underbara bilder. Å vad härligt att du ser fram emot så mycket positivt detta år.
Jag hoppas också och tror.....
Kram
AC

Fröken Tindra sa...

Ja, det kör vi på! Positivitet!! Jag har rensat bland en massa brôte jag samlat å mig. Positivt!
Kram!

Mamma C sa...

Japp, ett friskt, spännande och lyckligt 2013 ser vi fram emot.
Kram Mamma C

Helena - ullvi32 sa...

aboslut,jag känner mer än nånsin att detta år är verkligen MITT (ja vårt, tjejernas hihi) år!
Men man måste också våga, chansa för att försöka vinna, för att nått ska hända osv. Så det ska jag försöka, våga mer, ta för mig mer.
God fortsättning och kram på dig!

Hajan sa...

jaa,vedt Du vad att jag önskar för din skull.Att detta 2013 bliver
ett bra år i rätt riktning,hälsan,kärleken och
ett givande år.kram/harriet

Madame Edith sa...

Tack snälla, jag blir så himla glad för dina kommentarer. jag vill verkligen att du ska veta det!

Kram/M