tisdag 8 januari 2013

HAPPY TISDAG .







Tjingeling sweeties! Igår hade jag 2 glada kidz som gick till skolan bara så g.l.a.d.a att börja skolan och träffa kompisar .Ja det var lite ensamt hemma men jag tände ljus och lyssnade på musik .Ja det var riktigt skönt att gå här hemma och småmysa .Vid luchns tid kom goa Marie hit och vi käkade lite lätt lunch och fikade, mest blev det ju att surra och skratta .För det var ett tag sedan .Kul med besök .Sedan blev det att fixa köttgryta potatis sås och sallad till familjen .Idag ska jag uträtta lite ärende och hem till en supermysig tjej som jag träffat hos andra vänner och fika .Bara så himla skoj .Sedan har hon ett par vita Doc Martens kängor som hon inte gillar utan kan tänka sej sälja dom till mej om dom passar .Snälla håll tummar och tår .Ja är tok kär i dom så hopps hoppas att dom passar.Önskar dej en magisk dag.Kom i håg att du är fantastisk.....VaRmA kRaMaR Ritan ♥♥♥

11 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

ska hålla tummarna hårt för att de passar,
Ha en skön tisdag, Kram Malin

No34 sa...

Låter som en helt perfekt dag, Rita!
Här blev vi drabbade av magsjuka, och själv trodde jag att jag trillat dit på influensan, men känner mig bättre men matt i kroppen idag...
Njut av dagen, kram Kate

Anna sa...

Fina bilder och vilken fin blogg du har.
Ha en bra tisdag.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Anonym sa...

Håller tummarna :)
/Kram Kram

Änglarna finns sa...

Hej vännen!! Låter som ännu, en mysig dag..som du har framför dej!! Klart att jag häller både tummar och tår!!
ha det gott, vännen!!
Kram Annika

Hajan sa...

Nu håller alla dina bloggvänner tummarna att kängorna skall
passa. Tyvärr gör jag ofta så, det
går nog att dem,jag går nog ut dem snart,är de förstora tänker jag
det går nog med en extrasula i.
Har jag unte rätt lilla Rita,
ja vi fruntimmer-
kram,/Hajan

Anonym sa...

Hoppas dom passar nu då när du har sån tur....
Önskar dig en happy tisdag
kram
AC

Gunillasljusglimtar sa...

Åh hoppas nu att dom passade då!! Skoj med väninnebesök o att gå bort,hihi...Kramen på dej Rita! Gunilla

Källeboda lantliv sa...

Ja det är snygga kängor .. Hoppas de passar ! Kram Jeanette

Mamma C sa...

Klart man håller tummarna för dig och hoppas på att dom passar.
Kram Mamma C

TIDSOPTIMISTEN sa...

Härligt med barn som är glada för skolstarten - min dotter verkar inte allt för happy och kan nog tänka sig några veckor eller månader till med ledighet ;) Håller tummarna att skorna passar ;)

Kram Ullis