lördag 5 januari 2013

GOMORRON SKÖNA LÖRDAG.






Tjingeling alla underbara !Lördagar är  såååå sköna dagar.Lång frukostar med massor av gott tända ljus och sitta länge och mysa .Inget stress inga tider att passa.Idag ska jag fixa lite här hemma .Sedan blir det en sväng på stan ,ska ta en fika med en vän .Bara så mysigt att strosa runt på stan mysa och njuta.Sedan blir det hem och fixa biff stroganoff ,var hur länge sen som helst jag åt det.Är ju bara så gott.Sedan blir det soffhäng och kolla tv med familjen.Hoppas att du också har mysiga planer .Jag önskar dej en underbar O härli lördag.KrAmAR Ritan ♥.

7 kommentarer:

Hajan sa...

hejsan Rita,missade att skriva i
går, tyvärr. Jobbade så mycket så
jag fick vila min jäkla rygg,
vilar ett tag,så lättar det litet.
Man bliver så glad när man kommer till din blogg.Du skriver roligt,och dina underbara bilder
man kan ju titta på dessa ungar hur mycket som hellst.
Trevlig Lördag
kram/Hajan

Hem och Lycka sa...

Såå söööta! kram Mia

Katta sa...

Låter som en riktigt skön lördag. Har inga stora planer själv så det blir nog rätt mysigt :) Kram Katta

House and Garden by Bia sa...

Fina bilder som vanligt ;))
Här är det förkylt igen...så här blir det ganska lugnt i dag/kväll fast det är trettondagsafton...men man är lite less på alla stora helger nu ;))
Ha de gott!
Kram kram bia

Johanna Stålros sa...

Hej vännen, vilka underbara små ballerinor du hittat;) ha en skön lördag. Kram

Mamma C sa...

Vilken toppenlördag med andra ord.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Hej på dig.
Du har fantastiska foton. Är det du som plåta dem? Vilken kamera etc....
Hälsningar
Cornelia

eracorn@gmail.com