söndag 6 januari 2013

SÖNDAG.






Darlings ! Hoppas att du haft en a.m.a.z.i.g. trettondagsafton!Själv vad jag hemma och fixade .Sedan till stan och träffade min vän.Vi var en sväng på stan och strosade .Hittade ingenting.Sedan åkte vi hem till min vän där blev det hembakade bullar bara så himla goda som hon hade bakat tidigt på morronen. Så himla god blev även bjuden på god middag sedan mycket surr och skratt.Ja det blev en mycket trevlig eftermiddag och kväll.Blev hämtad av mannen.Väl hemma  blev det att sitta här att tjöta och njuta av goda bullar som jag fick med mej hem och en stor tulpanbukett.Härligt med underbara o  Goa vänner .Ja idag blev det en tur till Eskilstuna och strosa runt lite .Himla mysigt att hitta på roliga grejer att göra ,Blir bara så h.a.p.p.y när det händer roliga och mysiga saker i mitt liv ♥
 Önskar dej en lovely söndag vännen  mys och njut och bara ha det gött.VaRmA kRaMaR Ritan ♥♥♥.

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bullbakande vänner är bra, det blev en rolig dag och kväll för er.
Ha nu en lika mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Håller med dej..visst är det mysigt när det händer trevliga saker i livet!!
Låter som om din lördag var helt underbar!!
Ha nu även en härlig söndag..mys och bara ha det gott!!
Kram Annika

Fågel Blå sa...

Låter som du haft en härlig helg!
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman! tack för titten..härlig helg du haft också ser jag...Nu snart måndag igen,veckorna går såå fort! Kram Gunilla

Mamma C sa...

Vilken skön och bra helg du haft. Ha en fin och bra start på den nya veckan.
Kram Mamma C

Anna sa...

Hej!

Hittade hit via bloggen Hildas Hem och blev fast en lång stund! Vilken härlig och personlig blogg du har! Hit återkommer jag gärna!

Välkommen att kika in hos mig!
Kram från Gotland!

Helens Universum sa...

Så fin dag du haft! Man blir på gott humör bara av att läsa om det!
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Helen

Hajan sa...

Du har ju haft en härlig Trettonhelg, då kan man inte klaga
Det skall ju bli kallt ett par dagar igen,men det får man ta i allafall-
lkram/harriet

Helenas enkla vardag sa...

Vilken härlig dag du haft! Visst är det underbart med sådana dagar!
Kram Helena