onsdag 23 januari 2013

GOOODMORNING SUNSHINE .






Tusen 1000 tack för alla underbara kommentarer som trillar in här på min blogg .Ni anar inte hur mycket det betyder för mej.L♥ve you all !!! Igår började jag träna bara så himla skönt var där 45 minuter .Kändes bara så himla härligt .Idag ska jag åka till sjukhuset och läggas in för en sömnutredning .Läkaren som hade jour när jag hade min stora stooke i maj tyckte jag andades konstigt så han ville kolla hur jag sover om jag syresätter mej ordentligt .Härligt med människor som bryr sej.Önskar dej en sooolig ,glad .lycklig & energifylld onsdag.Kom i håg : the sky is the limit.PuSs&kRaM Ritan ♥.

16 kommentarer:

Med en doft av lavendel sa...

Lycka till på sjukhuset, skönt att dom kollar upp dej,
kram Annika

Anonym sa...

Underbara underbara bilder denna onsdag.
Lycka till idag, skönt att du känner dig väl omhändertagen. Värmer i mitt "Landstingshjärta"
Stor kram
AC

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina bilder och med rosa som jag tror kommer bli min vår färg även i år.
Kram Theres

Anette sa...

Åh...hoppas att sömnutredningen går bra..har helt missat att du varit så sjuk...
Många varma kramar från Nettan

No34 sa...

Vad härligt med en läkare som bryr sig..!!
Önskar Dig en toppendag, kram Kate

House and Garden by Bia sa...

Lycka till hos läkaren!!!
Hoppas du iaf får en bra dag ;))
Här kommer en kram från mej:))

"Hemmet är min vrå" sa...

Tack för att di kikade in till mig på min blogg, blir så glad för alla kommentarer. Lycka till idag hos läkaren med din sömn. Kram Mimmi

Hajan sa...

Det är väl konstigt i går så skrev
jag till och med att Du verkar
så kry och pigg. Så blev det en
doktor till sist ändå.
Har det börjat att krånghla så håller det tydligen på.

Tänk positivt om D kan

kram/Hajan

Johanna Stålros sa...

Vad glad jag blir att du träffade en bra läkare denna gång!!! Varma kramar

Maria sa...

Så söta bilder. Inte visste jag att du haft en stroke i våras. Jag hade min för två år sedan. Ja det är bara att kämpa på.

Lycka till hos doktorn.

Gör dig goa dagar nu kram från Maria

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va skönt att höra att doktorerna bryr sig...Hoppas allt går bra nu gumman ♥ Gunilla

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så fina bilder du visar..underbart med en läkare som bryr sig....
va rädd om dig♥
kram wivi♥

Änglarna finns sa...

Bra att någon bryr sig!! Tänker på läkaren...är ju inte så vanligt idag..!!
Hoppas du har det så bra du kan..och att det blir ordning på sömnen!!
Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Jättebra att de går till grunden med det hela och hoppas innerligt att du mår bra!
Sov gott!

Kraam
Petronella

Browneyedgirl sa...

Bra att dom är noga och ser efter dig vännen =) Hoppas du får en mysig dag nu! Kramen

Madame Morell sa...

Skönt att höra att det finns bra läkare! Hoppas allt går bra. Kram på dig Rita.