torsdag 31 januari 2013

GODMORRON TORSDAG !







Tjingeling sweeties !Ja då var det  redan torsdag jisses vad tiden rusar fram.Ja igår var en jobbig dag med mycket tårar .Ja begravningar är alltid jobbiga när någon lämnat oss .Så det var en fin och ljus begravning med massor av människor som ville vara med att ta ett sista farväl.Skönt att han slipper lida mera.Jag känner mej inte helt på topp just nu.Idag är det 2år sedan min älskade mamma somnade in .Så nu är det jobbigt saknar henne fortfarande varje dag .Undra om det kommer att gå över någon gång??? Tur jag ska på röntgen idag .Så att jag bara kan vara !Ha en skön torsdag min vän och ta hand om dej.Massor av kRAmAr & kÄrLeK Ritan ♥.

15 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du fick mycket ledsamt på en gång, ibland är livet tufft. Jag tror aldrig sorg går över, men den blir annorlunda. Efter ett tag tänker man liksom lugnare trots saknad.
Varm kram
AnnaMaria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Fy... Jobbiga dagar för dig..
Men på något sätt så känns det med tiden bättre.. Sorgen försvinner nog aldrig men den blir lättare att hantera..
Sköt om dig och ha en bra dag nu..
Stor kram
Jessica

Fågel Blå sa...

Stackars dej, inte roligt att gå på begravningar,
och jag läste om din mamma, det tar tid, min mamma dog för 8 år sedan och den värsta ångesten och saknaden har lagt sej, man vänjer liksom tankarna att dom inte finns, så det bleknar efter ett tag,
Önskar dej en fin Dag Trots allt!
Kramar Kathrine

House and Garden by Bia sa...

Det är hemskt när nära anhöriga dör (andra också förstås) men man vänjer sej på nåt sätt...men man sörjer hela livet...min bror dog 2000 endast 44 år, o jag saknar honom ännu o för alltid :) Hoppas det går bra på röntgen!
Kram kram

Hajan sa...

Jaha, då var det dags igen för Dig,
jag var så glad eftersom jag inget
hört om Dig vården. Men det
är ju ett måste då, om Du skall röntgas.

Hoppas Du får bra svar på den då.

kram/Hajan

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Det är många minnen söm sköljer över en när man är på en begravning.
Hoppas att solen lyser över dig i dag!
kram Anette

Life´s Silverlining and I sa...

Man är i den åldern nu när allt mer börjar dyka upp med begravningar och sjukdomar. Stor kram Nilla

Änglarna finns sa...

Gokväll vännen!!
Hoppas att röntgen gick bra!
Saknaden kommer nog aldrig att försvinna...men tror att det bleknar lite!
Förstår precis vad du menar..alltid svårt att mista sina föräldrar!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!
Kram Annika

Hanna sa...

ja du förstår att det är jobbigt och otroligt sorgligt.
Tänker många gånger på hur jag skall klara mig en dag min mor lämnar denna världen. KLara mig rent praktiskt klart man gör, men känslomässigt, usch och fy.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Helenas enkla vardag sa...

Jaa säger som Nilla, det är nu man får vara beredd på tråkigheter lite oftare än när man var ung och odödlig! Att förlora sin mamma kan inte vara kul, jag undrar också om det går över, tror inte det, däremot kanske smärtan går över och man känner en saknad istället!
Hoppas det gick bra på rtg!
Kram Helena

Källeboda lantliv sa...

Jag som tänkte säg att du alltid är så positiv å glad! Med massor av energi till andra när du kikar in .. Ja sorg känns .. Styrkekramar till .. Jeanette

Mamma C sa...

Begravningar är inte kul alls, hoppas det gick bra på röntgen idag.
Kram Mamma C

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar fina du en jättefin fredag
och trevlig helg
Krmar Tina

Änglar & Hjärtan sa...

Inte roligt med begravningar!

Jag förstår att du saknar din mamma varje dag... tror aldrig man slutar sakna personer som betytt mycket i ens liv. Man lär sig leva med det, livet går liksom vidare, men saknaden (och sorgen), finns nog alltid kvar...

Skickar styrkekramar!
Hoppas röntgen gick bra!

kram Alexandra

Nyanser av vitt sa...

Ja usch Rita ibland är det tungt. Önskar dig en mysig helg
Kram Agneta