fredag 7 juni 2013

FRIDAY I´M IN LOVE.










Goodmiddag beautiful darlings ! Vilken L.Y.X. med fredag och weekend ! Solen strålar  från klarblå himmel bara så härligt väder.Har haft både dörrar och fönster öppnade här så det känns som jag vore ute fast jag är inne !Har haft lite att fixa här ! Känner en himla go freeling i hela kroppen när det är så här himla gott väder !!!! Nej nu ska jag fixa lite lunch här och sedan blir det en sväng till stan för att uträtta lite ärende ! Så ja kan ta helg med gott samvete.....Have a F.A.B. fredag min vän mys och njut .KrAmAr Rita ♥.


4 kommentarer:

Hajan sa...

Tjingeling, som Du brukar säga ,
det önskar jag dig nu. Vilka fina dagar det är och har varit.
Jag har nyss ätit min middag på balkongen, i dag hade jag Pasta
och god Vitlöks-sås till.
Nu skall jag bara diska och sen bliver det kväller för mig med.
Ha det så bra önskar Hajan

Änglarna finns sa...

Ja tänk...så mycket lättare allting går..när solen skiner...och det är varmt!!
Önskar dej en ljuvlig fredagskväll!!
Kram Annika

Bittan sa...

Ja vilken sommarfeeling det är .
Lovely .
ha en mysig helg .
Kram Bittan

Anonym sa...

Ljuvliga sommar!!! Att öppna och släppa in lite sommarluft det är härligt det.
Önskar dig en skön helg
Kram
AC