lördag 8 juni 2013

~~PRINSESSBRÖLLOP ~~












Tjingeling  sweeties ! Ja denna lördag är det ju prinsess bröllop ,vilket inte hör till det  vanligt ! Ja vädret är ju på topp även jag !!!

Har suttit i solen sedan tidig morgon.Nu sitter jag klar och väntar på att en väninna ska hämta mej så ska vi ut och göra stan.Har kollat lite på nyhetsmorgon och sett alla möjliga fina reportage om våran fina och söta prinsessa.Så i eftermiddag får vi kika mera ......Nu kommer hon bäst att kila .Önskar dej en skön och härlig lördag min vän .Mys och njut .PuSs & kRam Rita ♥.

3 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Önskar en härlig lördag till dig också Rita!

Vilken bra text på bilden du lagt upp, har läst den flera gånger.
Mycket bra text, den borde man verkligen försöka leva efter...

Kramar till dig
Anncathrine

Hajan sa...

Oj Rita, Det var toppen jag bliver så glad att det är fler än jag som
tycker om monarkin och prinsessbröllop.
Jag har också sett programmet, som håller på fortfarande. Det blev en liten tår redaN NU PÅ MORGONEN, tack vare Prins Hakon, Prins Fredrik och inte att förglömma
Prins Daniels fina tal till Viktoria.
vi ses på bröllopet kram Harriet

Home2tiny sa...

Ligger o kikar på bröllopet. Klänningen är helt ljuvlig o prinsessan är såååå vacker. Ha en fortsatt skön helg. Kramisar Tina