måndag 3 juni 2013

NY FRÄSCH VECKA...










Happy new week sweeties ! Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstret i mitt sovrum .Vilket underbart väder med strålande solsken.Har suttit på verandan och druckit gott kaffe i solen .Ja hur härligt som helst.Ja helgen gick fort i Stockholm och jag har haft hur kul och hur   trevligt som helst !!!! Älskar ju bara dessa underbara hotell frukostar hur  gott som helst .Ja igår var det kanonväder så vi satt ute ock åt frukost.Bara så skönt ! Ja det har verkligen varit en kanonhelg i Stockholm ,det vill jag gärna göra om snart igen fast då en sväng till goa Götet ! Idag blir det att tvätta och fixa här hemma .Sitta i solen och njuta med en hög av härliga magazin.Ha nu en skön start på nya veckan och njut din måndag vidare min fina bloggvän!!!!! :)

KrAmAr Rita ♥

6 kommentarer:

Hajan sa...

Ja lilla Rita man får taga tillvara
alla bra tillfällen som bjuds,
så är det bara. Njut nu i fulla drag.
kram Hajan

No34 sa...

Låter som en alldeles perfekt helg!! En sån man längtar efter och kan leva länge på!!
Måndagskram till Dig bästa Rita!
Kate

Fågel Blå sa...

Låter härligt!
Önskar dej e fin vecka
Kramar Kathrine

Villa Ell sa...

Hotellfrukostar är ju sååååå gott :) härligt att det var en lyckad helg i Sthlm...
Här skiner solen också men ganska så blåsigt idag

Ha en fortsatt härlig måndag
Kram Sandra

Änglarna finns sa...

Jag vaknade också av solen i morse! Så ljuvligt!
Visst är det härligt att bo på hotell ibland...och frukostarna...mmm...
Klart att du skall till Götet nästa gång....med allt kul som finns där!
Önskar de en ljuvlig kväll!
Kram Annika

Browneyedgirl sa...

Stockholm hoppas jag vi kan besöka i sommar =) Älskar att strosa i gamla stan där <3 Njut av dagen vännen <3 KRam