torsdag 6 juni 2013

GODMORGON SVERIGES NATIONALDAG !














Goooodmorron alla sköna bönor ! Ja då var det redan helg igen ,inte sant vad tiden rusar fram .Idag vaknade jag tidigt och har suttit på verandan i ca 2 timmar och gottat mej med kaffe i det härliga solskenet .Bara så a.m.a.z.i.n.g. att vakna och kunna gå rätt ut och mysa och njuta .I dag har jag bara tänkt att vara ute i trädgården och mysa och njuta av det underbara vädret......Nu fångar vi dagen girls ! Och du kom ihåg att du är unik och att livet är här och nu .Så vänta inte tills i morgon med att ta tag i dina drömmar .......CARPE DIEM !

L♥VE Rita

6 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

önskar dig en riktigt fin sommar!
här njuter vi av en solig dag.
~M~

Unknown sa...

Ja nu njuter vi, underbara sommar! Vacker nationaldag vi får, solen strålar =)

Kram!
Catta

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Villa Ell sa...

Det låter som du har haft en härlig dag... Visst är det viktigt att njuta av livet här och nu!

Kram Sandra

Annika sa...

Tycker att det är så sköna ord som du skriver.
Efter att allt för många år gått och grubblat på hur folk ser mig (mest viktmässigt) så har jag äntligen bestämt mig för att strunta i det.
Så jag är jag, det bjuder jag på och passar det inte, så synd för dom :)

Önskar dig en underbar sommardag,
kram Annika

Design by Tornblad sa...

Ja det gäller verkligen att njuta nu och ta tillvara på denna underbara tid!

Ha en toppenhelg!
Kram Malin