lördag 1 juni 2013

MYSIG LÖRDAG !

Tjingeling sweeties ! Detta är mitt första mobila inlägg ! Fall det ser konstigt ut så vet ni !Har haft det.  så  lovely sedan jag kom till Stockholm . Igår var strålande solsken + 26 grader  bara så  a.m.a.z.i.n.g. Hade en underbar dag i går med bästa Mia. Hittade presenter till sonen , kläder till dom mindre barnen ja lite till  mej med!!! Kvällen var underbar också med god mat och gott vin . Frukosten är ju en klar favorit alltid när man bor på hotell  .... Nu är det lite förkrök  för kl 19.00. blir det 3 rätters middag !!!!!!Önskar dej en skön kväll min vän L❤VE Ritan ❤.


3 kommentarer:

Hajan sa...

herre min je, då har >Ni ju det godaste kvar.
Så spännande så det kan bli, när man åker bort lite.

Trevlig helg i alla fall
önskar jag- kram från >Hajan

Hem och Lycka sa...

Vad skoj med en tripp! Kram Mia

Mamma C sa...

Så kul med en liten semestertripp och att vädret är med en också.
Kram Mamma C