söndag 9 juni 2013

S.Ö.N.D.A.G.



Happy söndag sweeties ! Ja igår var en härlig lördag ,jag blev hämtad här hemma av min väninna sedan åkte vi till stan .Strosade runt i det underbara vädret på stan .Hur skönt och mysigt som helst .Tog en kaffe på ett mysigt cafe i solen .Ja sedan gick vi runt och kollade ja vi hade det bara så mysigt .Sedan åkte vi hem till henne och käkade färskpotatis och sill .Mmm bara så himla gott .Ja sedan var vi ju då bjudna på bröllop !!!Åh bara så himla fint Maddes  klänning var ju bara så snygg .Ja hela hon var ju som en dröm.Ja det var som en saga att vara på bröllop ♥ Sedan blev det go fika med kaffe jordgubbar ,kiwi och glass .Bara så himla gott.I dag tar jag dagen som den kommer ! Önskar dej en magisk söndag fylld av lyckliga stunder mys & chilla

och bara ha det gott.PuSs & kRaM Rita ♥.

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Härlig lördag du fick då! ! Jaa vilket bröllop vi kom på♡..Fina så...Hoppas du får en fin Söndag också:) Kram Gunilla

Hajan sa...

önskar detsamma till Dig, ha en
riktigt bra Söndag nu.
kram Hajan

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ja underbart!!
Vilken mysig dag
Ha en mysig söndag
Kram Tina

No34 sa...

En perfekt dag du fick!! Ljuvliga prinsessbröloppet missades inte... Så vackert, så vackert!!
Älskar att titta på alla vackra sagolika klänningar och håruppsättningar.
Söndagskram från Kate

Browneyedgirl sa...

Visst var det vackert =) Och när han knappt kunde hålla min i kyrkan då brast jag med *skrattar* Kram fina och ta hand om dig <3

Katta sa...

Vist var hon fin Madde! Älskade klänningen och buketten så vackert. Låter som du haft en riktigt njutningsfull helg, kram Katta