söndag 23 juni 2013

SKÖNA SÖNDAG !








Moooorning darlings ! Hoppas att ni har haft en skön och härlig midsommar helg .Det har jag ! I går var jag ensam hemma för mannen jobbar himla mycket som ni säker vet .Så då bakade jag en härlig jordgubbs tårta och åkte till stan och bjöd på kaffe och tårta .Ja det blev himla uppskattat .Sedan ringde en väninna till mej vid 17.00 och undrade om jag ville komma över och äta middag.Klart man tackar ja till det .Så det gjorde jag .När jag väl kommer dit är hennes underbara dotter Emelie där med sin lilla familj .Så igår blev det god mat massor av skratt och sist men inte minst massor av mysigt bäbies gos .Åhhh vilken söt liten Melvin som är 10 veckor .Ja det blev en a.m.a.z.i.n.g. kväll. I dag vet jag inte vad det blir .Önskar dej en skön och härlig söndag fylld av massor av positiv energi .PuSs & kRaM Rita ♥.


4 kommentarer:

Hajan sa...

Ja så är det, ibland kan inte männen vara med på allt och alla helger.
Oftast beror det på sina jobb.

God fortsättning önskar jag Dig.
kram från Hajan

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Underbara dagar..att träffas..äta och må gott1
Kan förstå att tårta och kaffe blev uppskattat...tänk vilken lyx..att få det!!
Ha en fortsatt ljuvlig söndag!
Kram Annika

Hanna sa...

Låter som en toppen helg.
Kram
Hanna

Browneyedgirl sa...

Njut av dagarna =)
Kram och ta hand om dig <3