onsdag 19 juni 2013

H.A.P.P.Y. O.N.S.D.A.G.














Goooodmorning solstrålar !  Idag var jag uppe långt innan tuppen .Har njutit av tystnaden med en stor kopp kaffe på verandan i solen .Idag blir det en tur till Eskilstuna för ett läkarbesök för Hannas del.Sedan ska jag till Madde för underbar nagelfix .Ja sedan blir det väl en god lunch och kanske lite härlig shopping . I går var jag i stan sedan kl 13.00 till sena kvällen .Hur mysig och härlig som helst .Gick omkring och strosade i det helt a.m.a.z.i.n.g vädret.Alla människor blir glada och positivare när solen skiner .Sedan träffade jag 2 goa väninnor och var i härliga stadsparken och åt god mat.Hur lovely som helst .Nej nu är det bäst att fixa till sej .Önskar dej en positv och magisk onsdag min fina vän.PuSs & kRaM Rita ♥.


4 kommentarer:

Hajan sa...

Ha, ha så magisk bliver inte min dag, men den får duga i alla fall.
Skall städa av lite till helgen
fixa lite god mat. Det magiska försvann nyss, har gjort alla räkningar. Men jag klagar inte är
jätteglad för varje dag jag kan vara med. Och så länge det funkar med inkomster och utgifterna är man tacksam.
En stor kram till Dig Rita
ha det så bra.
kram från Harriet

Änglarna finns sa...

Njut av dagen..som jag tror att du är riktigt bra på!
Kram Annika

Villa Ell sa...

Låter som du har härliga och energifyllda dagar :)
Önskar dig en Glad Midsommar

Kram Sandra

Villa Ell sa...

Låter som du har härliga och energifyllda dagar :)
Önskar dig en Glad Midsommar

Kram Sandra