onsdag 5 juni 2013

O.N.S.D.A.G.














Gooooodmorgon snyggingar ! Vaknade tidigt i dag och har suttit i solen och myst med gott kaffe ! Älskar när man vaknar och det är fint väder bara så härligt energi flödar och humöret blir på topp.Idag ska jag och en väninna ta en tur till Norrköping .Bara så himla härligt att gå där och strosa i det härliga vädret.Hoppas att jag hittar något roligt som får följa med hem.....Bäst att ta tag idagen här och fixa till sej för snart kommer hon och hämtar mej .H.A.P.P.Y onsdag sweeties .L♥VE Rita ♥.


4 kommentarer:

Britta sa...

Låter härligt det där att sitta i solen, mitt morgonkaffe fick jag dricka inomhus...8 grader och spöregn därute. Så passa på och njut av solen så mycket du kan, för fy så kallt det kan vara när solen är borta.
Ha en mysig dag!
// Britta

Hajan sa...

Hejsan lilla gumman, Du hittar säkert något som följer med hem.
Jag har aldrig svårt att hitta något, för lätt tyckte min gubbe när han levde.
Men han sa det med humor, så jag tog aldrig illa upp.

kram till Dig Rita

Gunillasljusglimtar sa...

Härliga bilder:) Gött att vara uppe med tuppen tycker jag också,det blir lite gjort då:) Kramen Gunilla

Browneyedgirl sa...

Härlig morgon med strålande sol och glada barn =)
Ha en toppen fin dag <3 Kram kram