fredag 3 september 2010

♥ ♥ ♥ FREDAG BÄSTA DAGEN ♥ ♥ ♥



Hejsan  Alla Sötnosar ♥Ja då var det fredag igen .Ja tiden går fort ja det har ju hunnit blivit september med.I dag ringde Dr Maria och frågade hur det var med magen och blåsor ja hon är bara så underbar.Mår man inte bra så är det ju det lilla som gör det♥  Alla som bryr sig sina nära och kära .Ja hade jag inte haft er alla här på bloggen så vet jag inte vad jag hade gjort.1000 1000 tack för att ni bryr er och alla rara go,gulliga och värmande inlägg.Betyder bara så mycket ♥ Hon frågade hur det var med blåsorna.Ja dom känns bättre med starkare cortisonsalva, både i händer och fötter och så känns det ju mycket bättre med plåster på fötterna gör inte lika ont att gå.Magen då nej nu är det 19 dagar med proviva,Tror jag får VIP kort där snart.hihi...Jag ska till Eskilstuna på måndag igen.Vissa prover var inte klara men hade högt crp sa hon  .Men hon kunde inte göra mer  .Jag tackade henne och sa att såna som hon inte växer på träd.Ja hon blev jätteglad.Klart om någon gör något bra tycker jag ska dom få höra det!!!!!Hon tyckte att jag var en tapper människa och väldig härlig♥Ja då började jag att storgråta .Försöker att hålla humöret upp men det är inte skoj.Har varit för mycket alldeles för länge nu.Men tänker och försöker att se det positivt.Men visst är det mera tårar nu än skratt.Ja ja vad är väl en bal på slottet!!!!!!!Solen skiner och lugnt och skönt här hemma -Älsklingen jobbar och Änglarna i skolan.Men snart kommer alla hem igen.Ja det är skönt men egentid är guldvärd.......Behöver vi alla♥Önskar er alla raringar en mysig fredag med massa fredagsmyys tänd ljus njut och var rädda om varandra.Kramar Rita♥

23 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så bra att du mår lite bättre!
Att att du fick träffa en snäll doktor!
Hoppas att du blir bra snart!!!!
Önskar dej en fin Helg!
Kram Kathrine

Marie Louise sa...

Kikar in och önskar dig en skön helg, så gott det går. Kram till dig! Marie

Skogslyckan sa...

Önskar dig en skön helg du tappra.
Kramar Pia

Kaffe och Mazarin sa...

Får önska dig oxå en skön fredag!!!Kramiz:)

Sirpa sa...

Hej gumman!
Man får klaga och gråta om man mår inte bra! Jag går ju nästan hela tiden med min finska sisu och biter ihop...det gör ont men men..
Hoppas du blir bättre och får all hjälp som du behöver!

Just, filmerna!
Remember Me: romantisk komedi med Twilight killen Robert Pattison och Emilie de Ravin, Caire på Lost. Helt okey, med överraskande slut!

The Bounty Hunter: Romantisk action med Gerard Butler och Jennifer Aniston från Vänner. Inte precis min film. Jag somnade mitt i filmen:)

Har nu en mysig kväll!
Kram Sirpa

Tina sa...

Åh, vännen!! Hoppas du blir fri från all smärta & blåsor snart!!!
Önskar jag kunde vifta med ett spö & få allt ont att försvinna!!!
Krya på dig vännen & va rädd om dig!
Ha en underbar helg.
Kram din vän Tina

lyckebrants lycka sa...

Hej svejs Rita!
Jag måste säga att det finns inte så många som dig, som tänker på andra så mycket , trots att du själv mår piss! Hyllning till sådana som dig!

Ha nu en riktigt toppen helg med de dina!

Kram
Rose-marie

Sabina sa...

Förstår verkligen att tårarna är fler än skratten nu vännen. Fy du har det vekligen jätte jobbigt, såå tråkigt å ledsamt att höra, blir själv ledsen i ögat faktiskt.

Har gjort en Rita idag, suttit här vi datan druckit mitt goa morgonkaffe å tänt ljus;)

Hoppas du får en fin helg sötnos.

Kramkramkram

kallebodalantliv sa...

kikar in och önskar dig en bra helg ! hoppas du blir bättre ...tråkigt när man är sjuk ..men som dom säger ...efter regn kommer solsken så håll ut ! det blir bättre ..jeanette.kallebodalantlic

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Lilla hjärtat ta hand om dig själv och skönt att du har din fina lilla familj annars hade jag kommit till dig och tagit hand om dig ;-)
Kram Anette

HOUSE of ADELA sa...

Du är tapper Rita och jag tycker du håller ditt humör uppe så bra trots allt. Så klart man måste få gråta ut...det läker också=)
Hoppas du får en fin helg med de dina och att det blir lite bättre för varje dag som går=)

Kramar
Adela

Snäckskalsdalen. sa...

Usch, ja, jobbigt att gå och vänta och inte må bra på samma gång. Hoppas man hittar vad det är för fel och att det går att laga fort, fort så att du mår bra sedan.
Är det floristen i dig som har gjort alla fina buketter du visar?
En trevlig helg,
Kram Agneta

Nilla Q sa...

Hej!

Det var ett tag sen jag var inne här och man blir ju galen när man läser vilket bemötande du har fått tidigare! Vilken tur att du äntligen fick träffa på en vettig läkare och hoppas du blir helt bra snart!

kram pernilla

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Va glad jag blir när du kikar in hos mig =)

Skönt att du äntligen fick träffa en läkare som du får förtroende för och hjälper dig!

Ha en skön lördag!
Kram Jenny

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Tack så mycket för din fina kommentar. Blir glad =)

Så bra att du har fått en ny bra läkare som kan hjälpa dig. Hoppas allt löser sig!!

Ha en skön lördag!
Kram Jenny

Käranån sa...

Önska dig en skön helg och hoppas att du blir bra. Du har ju ett otroligt humör som orkar ta dig igenom all du har varit med om!!

Livet på Berget sa...

Hej Rita vännen förstår verkligen att det är mer tårar än skratt. Men DU är verkligen en tapper och positiv människa det måste jag då verkligen hålla med din fina läkare om. Hoppas din helg blir bra!
Kram
/Sara

Snögården sa...

Hej!!Tack för titten hos lilla mig.Underbara bilder du har.
Ha en bra lördagskväll.
Kram Anni

MIN LYCKA ♥ sa...

Skönt att du mår bättre och att läkaren verkar jättegullig!
Ha en go lördag!
Själv sitter jag och njuter i soffan och önskar mig att kvällen aldrig tar slut...;)

hagagården sa...

Hej Rita
Vill kika in till dig och önska dig en riktigt fin fortsättning på helg.
Hoppas allt blir bra till slut för dig.
Kram o ha det så gott.
ninni

Vitt o Vältummat sa...

Vilka fina buketter du visar! Tycker min bild ser lite tanig ut i jämförelse:-)
Hoppas du snart slipper från blåseländet!
Ha en skön helg
Kram
Åsa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag har missat några av dina inlägg och det gör mig verkligen ledsen och beklämd att höra att du inte mår bra och att du dessutom blivit otroligt okänsligt och kränkande bemött. Tur att du kommit i kontakt med Dr. Maria, hon verkar vara en bra läkare som lyssnar och bryr sig. Synd bara att magen fortsätter att krångla, det gör ju att man blir så begränsad, när man inte kan gå ut ens en gång. Hoppas de kommer på vad som är fel.

Önskar dig bra dagar, så bra som de kan bli, kanske solen kan pigga upp dig lite grann.

Kram,
Regina

Inspiration i vitt sa...

men gumman då, jag blir ledsen över att du har det så besvärligt men hoppas med all min kraft att du piggar på dig. Kramar i massor/Ingela.