söndag 5 september 2010

♥ ♥ ♥ SKYNDA ♥LÅNGSAMT ♥ ♥ ♥





Gomorron alla Sötnosar.Ja då var det söndag igen ,hemskt vad tiden går fort.Igår var jag hemma själv-Älsklingen jobbade.Stora sonen spelade match och dom mindre Änglarna var hos kompisar .Har sovit hos sina   kompisar  i natt .Så det har varit riktigt lugnt och skönt ♥Vilka underbara dagar vi har haft ett par dagar nu.Har fortfarande ont i magen och det är Proviva som gäller 21 dagar är det idag.Hoppas att jag får något svar i morron för då blir det Eskilstuna igen.Ja det är ett himla åkande på mej.Men jag vill bara en sak och det är att bli kry.För nu är det inget roligt längre......Orkar inte med detta längre att bara vara sjuk!!!!!Hoppas att ni får en underbar dag alla underbara och fina  bloggvänner.Ha det bäst njut mys och var rädda om er kram Rita ♥

28 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Vi får väl hoppas att det ger med sig snart, förstår att det måste vara jobbigt. Jag var också själv i går. Rätt så skönt faktiskt!

Ha en mysig söndag!/Kram Mimmi

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Jag lider med dig att du inte känner dig bra än.....Skickar massor av söndagskramar till dig! Therese

Louise sa...

Ha en skön söndag Rita!!

Gårdsromantik sa...

Hoppas att du får ett bra svar!

Ha en mysig helg!

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas verkligen du får provsvaret imorgon, måste vara hemsk och inte kunna äta. Proviva så länge, då måste du ha hjälp. Nu hoppas vi att det här vänder till det bättre imorgon, du har haft det så jobbigt nu.
Var rädd om dig
Stor kram till dig vännen
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Ta det lugnt och vila och ta hand om dig själv vännen.
Kram Anette

Lilla Lycksta sa...

Hoppas att de har rätt hjälp att ge dig imorgon i E-tuna, så du kan få äta och må bättre. Ha en fin söndag.

Krya på dig kramar från Camilla

Lilla gårdshuset sa...

Hoppas av hela mitt hjärta att du ska få må riktigt bra snart!!!

Kramis/Heléne

Livet på Berget sa...

Ge inte upp nu utan kämpa på, du är på rätt väg! Du klarar det!!!!
Kram
/Sara

Mamma C sa...

Ha en bra söndagskväll och håller tummarna att du får den rätta hjälpen nu.
Kram Mamma C

Vita Falkens Lantliv sa...

Det finns ju inget tråkigare en att vara sjuk:( Nu måste det väl vända....

Krya på dig!!!
Kram Susanne

P.S Tack för tipset om hårsprayen, tyvärr verkar dom inte vilja det jag vill, dom ser ledsna ut:( D.s

Sirpa sa...

Hej gumman!
Hoppas allt går bra i Eskilstuna!
Vi hade rolig dag på bloggmarknaden igår!
Har det så skön kväll nu!
Kram Sirpa

Home No.1 sa...

Hej Rita! Håller tummarna för i morgon nu så du får svar! Kram Annica.

Skogslyckan sa...

Hoppas du får positiva svar på proverna imorgon. Och att du får en bra start på veckan trots sjukdom. Kramar Pia

Tina sa...

Hej finaste Rita!!
Åh, jag känner verkligen med dig!! Inget kul att gå sjuk & det tar verkligen på en såååå mycket! Alla har gömd energi & styrka, men går man ständigt sjuk tar även det slut!!!

Jag hoppas..hoppas..hoppas av hela mitt hjärta att du får nån rätsida & svar på det som gör dig sjuk.
Du är en underbar människa som ska få må bra & leva livet UTAN smärtor!!

Du finns i mina tankar & hjärta ska du veta!!!
Lycka till söta vän
Varm kram din vän Tina

Stina sa...

Ta hand om dig min vänsing.:-)
Kram Stina

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Ha en bra måndag!
Kram Anette

Fågel Blå sa...

Hoppas du blir bra sanrt!!!!
Förstår om det måste vara jobbigt!
Ha en fin Dag!(trots allt)
Kram Kathrine

Huset vid ån sa...

Ha en trevlig måndag Rita! Kram Therese

Birgitta sa...

Hoppas du snart kryar på dej, jobbigt när man inte mår bra. Kram Birgitta

Nilla Q sa...

Din stackare... Det är inget roligt att må dåligt, hoppas du blir av med allt det där snart!

kram pernilla

Hem ljuva hem sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, jag blev nöjd med min kökssoffa och är glad att den är målad nu. Tråkigt att höra att du fortfarande inte är bra..jag hoppas innerligt att du snart blir frisk. En dag i taget och jag önskar dig en så bra vecka som bara är möjligt.
Kram Anneli

Vit känsla året om sa...

Hoppas att det snart vänder och att du får må lite bättre, måste vara fruktansvärt med blåsor o allt. Sänder dig en massa ljus Energi och en stor bukett blommor. Kram Marina :0)

Fröken Piff sa...

Hej där! Och tack snälla du för dina alltid lika fina ord du lämnar hos mig:) Blir så glad!

Hoppas nu att du snart blir bättre!!

Kram Charlotte

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej Rita,
hoppas att du har fått något svar och hur man ska kunna förbättra din mage! Krya på dig!

Kramar Elin

Elsa och Helena sa...

Hoppas det ger med sig snart! Tur att du är så positiv och kan njuta av allt fint runtomkring dig!!

KRAM Helena

Livet på Vestergård sa...

Kikar in och önskar dig en bra dag!
Kram Kicki

Penseldraget sa...

Käraste vännen hoppas de gick bra igår när du åkte från mig, tack för besöket o grattis blomman =) den ska få pryda kalasbordet idag ...
kram pia