torsdag 16 september 2010

♥ OM JAG KUNDE FÅ BLI FRISK ♥



Hejsan alla Goa&Underbara!!!!!Nu har jag varit inne en vecka och varit sjuk.Tror snart jag klättrar på väggarna.!!!!!Har feber ont i huvudet hostar och snorar.Ja det är bara så himla tråkigt.Snälla snälla kan jag få bli frisk och kry.Vill ingenting annat nu.......1000 tack Gulliga Agneta (Nyanser av vitt) och Lenita För era gulliga paket som kom igår.Blev så himla glad .Vad gullig du är  Agneta♥ Fick jag ett jättegulligt tändsticksitui  med söt bild med liten tjej på vitmålad med spets som man kan ha en tändsticksask i.Bara så söt 1000 tack vad gulligt gjort av dej♥Av Lenita fick jag en bonad med en söt ros med texten Följ ditt hjärta .Bara så himla söt♥ 1000 tack vad glad jag blir!!!!!!!Ja inte behövs det mycket när man är sjuk för att bli glad ♥Önskar er alla en skön dag alla Raringar Kram /Rita♥ HÅLL I,HÅLL AV ,HÅLL OM-DOM DU ÄLSKAR ♥

36 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Din stackare har inte förkylningen och febern gett med sig än...Biter säker mer på dig eftersom du är mottaglig efter allt annat med magen osv. Tur du orkar blogga lite...då går tiden fortare. Varma krya på dig kramar från
Pia

Mia sa...

Fy så jobbigt att vara så förskyld men det är väl nu på hösten som det börjar.
Efter att ha läst dit inlägg om svininfluensan så är jag glad att vi inte vaccinerade oss.

Krya på dig jag har hört att vitlök i öronen skall funka.
kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den förkylningen hade du klarat dig utan, jag tycker du haft så det räcker och blir över. Hoppas du blir bättre jättesnart. Och det var jättegulligt och skicka gåvor till dig, så omtänksamt.
Och du jag är inte tandläkare, är tandsköterska i botten. Har en vidareutbildning så jag gör egna behandlingar.
Varm kram och krya på dig
AnnaMaria

Lilla Rummet sa...

Ja, Du det är inte roligt när förkylningen inte släpper. Själv är jag också fortfarande sjuk. Tydligen är de samma förkylningsvirus.
Vad gulligt att få presenter av dem.
Ha de gott och krya på dig vännen.
Kram Britt

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Jag skickar en kram till dig!
Krya på dig!
Anette

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hoppas du snart mår bättre!!
~marita~

Vita Falkens Lantliv sa...

Låter jobbigt och trist:(
Så gulligt att du fick små paket, sånt värmer när man inte mår bra!

Krya nu på dig!
Kram Susanne

Floristmästarna sa...

Hej!
Hoppas att du snart mår fint igen!
Ja visst e de underbara, halsbanden! De kostar 295kr och finns ju med flera olika ord!
Runt min hals hänger Live laugh love
den ar vi ett ex kvar av, vi skickar gärna till dig;)
Kram eva

bakom berget sa...

Ja, det var en jäkla förkylning, den som härjar i år. Jag dras fortfarande med sviterna efter min, fast jag blir ju bättre och bättre dag för dag.
Så ha tålamod...det ger sig nog snart. Om inte annat så skickar jag en jättestor kryapådigkram till dig.
Åsa.

Unknown sa...

Varsågod! Önskade att det hade kunnat innehålla mirakelkur!! Krya på dig o hoppas att det snart vänder! Styrkekram Lenita

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sötis!!

Vilka goa vänner! Alltid roligt att bli överraska!

Jag hoppa statt du skall bli frisk snart..så krya på dig..och ha en riktigt trevlig helg!!

Ha det gottis! kram sanne

Sirpa sa...

Gumman, KRYA PÅ DIG!
Hoppas små paketen fick dig känna lite bättre!
Tack för din hälsning hos mig!
Kram Sirpa

Rosor och Pioner sa...

Hoppas dum kryar på dig, inte kul att dras med förkylning hur länge som helst. Underbara vänner som överraskar med små paket.
Kram

Marie Louise sa...

Hej hej!
Det var ett tag sedan jag hälsade på dig, men nu måste kika in och se hur det är med dig. Ser att du kämpar på fortfarande, för visst är du en kämpe! Hoppas du får svar på allt snart och att det vänder för dig! Skickar mycket styrka till dig! Kram Marie

Inspiration i vitt sa...

så gulligt av tjejerna att skicka lite uppiggande gåvor till dig. Förstår din frustration nu men jag lovar att det kommer bättre dagar, tro mig jag vet. många kramar till dig Rita/Ingela.

Nyanser av vitt sa...

Hej Rita
vad tråkigt att du fortfarande är sjuk. Kul att du blev glad för paketet.
Krya på dig
kram Agneta

Photo by Maria sa...

Härligt att få lite paket när man ligger hemma sjuk, det kan ju pigga upp den sämste, lite iaf :-)

Krya nu på dig och hoppas du får vara frisk i helgen..

Kram Mia

heavenandearth sa...

Hej goa du!
Så trevligt att få så fina presenter när man e sjuk!!
Vad gulligt av tjejjerna att skicka dom! Det måste ju pigga upp rejält!

Du ska se att du snart blir frisk, Rita!
Köp en ask Esberitox på hälsokosten! Det är superbra!! Hjälper immunförsvaret att höja sig självt!

Stora KryaPåDig Kramen till dig!
Iréne

Bittan sa...

Hej Rita !
Här kommer den största krya på dej kramen. Hoppas du få en mysig helg trots allt vännen.
Kraaaaaaaaaaaaam

[ c o y o t e ] sa...

Hej!!

Stackare.. Du skulle ha mitt imunförsvar.. Jag är mycket sällan sjuk.. Nu är det nog två tre år sedan.. Men visst händer det.. Och då blir det rejält.. Jag lider med dig vännen.. Ett tips från mig! Jag äter vitlök i någon form varje dag.. Blir sällan sjuk som sagt och myggerna hatar mig.. ; )

Ha en fin helg!

Kram Mia

Fågel Blå sa...

Lilla vän, jag önskar jag kunde hjälpa dej på något vis!
Hoppas du blir bättre i helgen!
Du får ta hand om dej på bästa sätt!
Tänker på dej!
Ha det!
kram Kathrine

Unknown sa...

Ville bara komma in och önska dig en trevlig helg! Kram Lenita

Vita små hjärtan sa...

Skickar massa krya-på-dig-kramar igen, de förra jag skickade gjorde visst ingen nytta :)
Ha en mysig helg...

Kram Agnetha

Livet på Berget sa...

Usch så trist Rita att det aldrig går över. Så gulligt att du fick så fina presenter!!!! Hoppas du får en fin helg ialla fall!
Kram
/Sara

Sirpa sa...

Hoppas du mår bättre!
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Roses & Angels sa...

Härligt med omtänksamma vänner. tack för alla fina kommentarer vännen! Du orkar fast du inte mår bra. BER om ursäkt för att du fått vänta på svaren! Flytten i sig är väl över bara man fick i ordning. HAHAHAH ja det kan bli inflyttningsfika men först villa jag bli klar här. har en hel del kvar att sätta upp. Jag väntar ju på nya inne dörrar som aldrig vill komma. Suck. Hoppas du mår något bättre nu i alla fall. Ha en fin helg kram

Mamma C sa...

Önskar dig en trevlig helg med. Önskar verkligen att du snart ska slippa allt och bli riktigt frisk och kry.
Kram mamma C

Älskade pion sa...

Vilka fina bloggvänner du har som ger dig lite uppmuntrande saker.;) Krya på dig vännen. Kram Ulrika

Hanna sa...

Krya på dig!
Kram
Hanna

Huset vid ån sa...

Lilla Gumman!
Krya på dig!
Hoppas att din nya vecka blir bättre.....

Kram Therese

Country Hill sa...

Tack snälla för din goa kommentar!
Trist att du inte är pigg, hoppas du snart ska känna dig lite bättre!
Ha det gott!
Kram Lena

Dessie sa...

Hoppas du mår bättre nu och att förkylningen ger med sig.
Ha en bra helg.

Kram Dessie

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Rita.
Ja,visst blir man glad för omtänksamma människor.Snällt och vad roligt med överrskningar.
Hoppas att du blir bra snart!
Här är våran minsta lillplutta(3 mån),förkyld,och jag bävar för en hostig natt.
Nej,jag har inte gjort några handledsvärmare på beställning,bara till mej.
Ha en finfin helg
kram Anette

Sirpa sa...

Hoppas du har haft det bra!
Har en skön söndag!
Kram Sirpa

himlaverket sa...

Tack för titten,
har åxå haft två förkylningar på två veckors tid.det är så dryyyygt.
Eftersom jag jobbar i skolan vet jag att det brukar bli såhär på hösten, det slår aldrig fel.
Men....bloggar smittar inte ;)
Kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Lilla vännen hoppas att du har snorat klart och att du känner dig lite bättre idag.
Jag hoppas att solen lyser över dig också.
Kram Anette